Baka baka lite skorpor

God kväll!

Det har varit en hyfsat lugn dag idag, dock har ajg inte hunnit att slappa så som jag hoppats på. Vid 12 kom Veronica förbi och  snackade lite eller kanske inte så lite direkt, när vi träffas har vi en tendens att prata för mycket att klockan tickar på och rätt var det är så är klockan hur mycket som helst, så även idag. Vi pratade konstant i 4 timmar och mitt emellan där så han jag även baka skorpor som jag även försökte lära henne att göra. Det blev Äpple/kanel som jag märkt är väldigt populär. Dock märkte jag att jag kommer behöva ha i mer äpple för att det ska ge en bättre smak för just nu smakar det mest kanel, men övning ger färdighet. Hon fick även ta med sig 3 olika smaker för att bjuda klubben på (NAK) då hon sitter i styrelsen. Smakerna hon fick med sig var choklad/mandel, saffran, och citron/mandel.

Kl 16 var det dags för henne att gå hem då jag skulle slänga fram dammsugaren och dammsuga av här hemma då köparen av lägenheten kom idag för att mäta. Vi hade riktigt trevlig och både hon och hennes killkompis var grymt trevliga, andy fann snabbt en ny vän då han hittade en sak gemensamt med hennes killkompis nämligen hårdrocken!. De stod i ett hörn själva och pratade musik medans jag och köparen gick runt och pratade lägenhet haha!.

De var inte klara med mätningen förrän vid 19 tiden så nu var det min tur att få sitta ner och ha det lite skönt. Imorn är det träning som gäller och betalning av räkningar vilket är mindre roligt. Sedan ska jag bara slappa de sista timmarna innan träningen....så det så....

Nu blir det sängen

//kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0