VÄRLEDENS BÄSTA SÅNGARE!! -JAG RYSER!



OHH MY GOD säger jag bara!, Kollade på idol igår vilket jag säkert inte var ensam om. En kille där har jag alltid varit sååå imponerad av och som sjunger något sååå oerhört grymt bra och jag tror ni förstår vem jag menar...Erik Grönwall!. Jag blev så oerhört rörd av hans framträdande i gårdagens idol att det inte var långt ifrån tårar. Många delar nog samma känsla då både juryn och HELA publiken ställde sig upp och juvlade, så magiskt!. Jyrun påpekade att de lika bra kunde lägga ner idol och att så pass bra kommentarer har de aldrig gett i hela idols historia.

ERIK GRÖNWALL BARA MÅSTE VINNA!!!

Om inte annat kommer jag se till att han gör det!.

Både jag och Andy satt som förstelnade när han sjöng igår, när andy gillar en sångare då måste han vara bra då han själv är riktigt insatt i sångare och hur dom ska låta för att verkligen vara bra. Detta eftersom han själv är sångare så klart :).

Lyssna själva för jag smälter som aldrig förr!!

Erik Grönwall- The show must go on






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0