På plats!!

Då var vi på plats i vårt nya hus. I fredags efter att vi fått våra nyklar blev jag så sugen på att flytta redan då, varför vänta till dagen efter när man kan flytta direkt!, så efter jobbet vid 17 bar ett flyttlass ut till huset och här sov vi i fredags natt och nu är vi helt klara med flytten. Snart har vi dessutom packat upp allt men lite smågrejer som måste upp på hyllor vi inte fått upp ännu.

Allt känns superkul men problemet är bara att det är lite kallt här inne då vi inte fått igång vissa element men med lite fix och lite nya inköp så kanske det kommer till sin rätt snart:).

Återkommer ev imorn nu måste jag fortsätta packa upp kram!!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0