Brand hos sockerbagarna

Häromdagen brann det i ett av norrköpings största bagerier nämligen sockerbagarnas delikatesser. Branden tros vara anlaggd och tydligen är det andra gången som bageriet bränns ner. Jag tycker det är så hämskt för vad jag tror så är det någon av de större konkurenterna som känner sig hotade av dom och på så sätt gör allt fö att få dom ur kurs. Sockerbagarna har 4 olika butiker där en ligger i linköping, deras huvudbageri ligger på lindö och så klart det som bränts ner. Nu står alla butiker stängda pga av det som hänt och många stora kunder blir utan bröd. Bageriet totalförstördes.

Stackars killarna på sockerbagarna, hoppas ni kommer på fötter snart och stort lycka till till er!.

Här är en länk från NT (norrköpings tidningar) om branen

http://www.nt.se/24nt/Default.aspx?tab=1&mp=5642429&autoplay=true

http://www.sockerbagarna.se


Bild lånad av DN.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0