Träningsdax!

Ja ha då var det fredag och ledigt från jobbet, istället blir det träning och då blir det benen som kommer få sitt. Valborg igår var lugn och jag och andy satt bara hemma och myste. Efter jobbet däremot så gick vi över till mina föräldrar och åt tårta:), mamma hade bakat en budapesttårta och det är ju bara föööör gott!.

Nu måste jag sluta, ska iväg nu men vi hörs senare!



Jonas

Hej!Vill bara uppdatera mej lite om jag inte minns fel skulle du läsa upp betyg i engelska.Hur går det?Om inte mitt minne är totalt borta så skulle du börja ta körkort,är du igång eller på gång? Ett körkort är ju aldrig fel.

Kul att du trivs på jobbet,det betyder mycket för resten av livet.

MVH Jonas

2009-05-02 | 08:52:58 |
Ellie

Jonas: Hej hej!!. tyvärr var jag tvungen att hoppa av studierna eftersom jag fick jobb. Skolan ville att jag skulle komma dit ibland men eftersom jag jobbar blev det svårt att göra det (öppet komvux). Körkortet har jag lagt lite på hyllan tills jag får in tillräckligt med pengar att jag kan göra det, det kostar ju en del pengar så det gäller att ha dom. Ska jag vara ärlig är jag nästan mer sugen på ett EU körkort till EU moppe hihi, fast det vågar man knappt säga här haha!.



Att man trivs på jobbet är grymt viktigt tycker jag, man spenderar ju faktiskt stor del av sitt liv på jobbet och då är det viktigt att trivas....kram

2009-05-02 | 09:15:06 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0