Promenix i skog och natur

hej igen vänner!

Hoppas ni haft en kanondag för det har jag haft. Jag har faktiskt haft en hel del energi idag och det gråter man absolut inte över, tänk om man kunde må lika bra jämt vad bra det vore då. Då skulle ni nog bara få höra positiva saker här på bloggen. Glad är jag faktiskt alltid och det är sällan jag inte är det men självklart blir man alltid gladare om man har mycket energi i kroppen:).

Kom nyligen hem från en promenad på ca 2,5km, inte så speceillt långt men Kiwi var med så vi ville inte gå alltför långt. Vi var i vrinneviskogen och Kiwi blev såå glad att komma ut i skog och natur.

Nu har vi ätit lite gott och ska strax kolla på eurovision song contest men vi hörs imorn!


Vi hittade en underbar plats där man såg ut över hela Norrköping. En gammal skidbacke då det var en lift på sidan:).



En ganska häftig bild faktiskt, gungandes med Kiwi:)






Nyligen ätit en belgisk surdegsbaugett med minikeso, ost, och grönsaker!+ lite naturgodis:).


N

"Glad är jag faktiskt alltid och det är sällan jag inte är det"...

Ibland blir dina meningar lite lustiga, har du alltid bråttom när du skriver?

Fina bilder ivf ;)

2009-05-17 | 00:44:22 |
Ellie

N: Tycker du? jag tycker inte meningen var särskilt lustig..

2009-05-17 | 00:47:28 |
N

Du skriver att du faktiskt alltid är glad. Då är det rätt överflödigt att skriva att det är sällan du inte är det.. förstår du hur jag menar? :o)

2009-05-17 | 23:06:53 |
Ellie

N: Ja ok det var kanske lite överfölödigt men å andra sidan är det inget jag hänger upp mig på.

2009-05-18 | 17:51:44 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0