Missa Inte!!

Ni har väll inte missat att Top Formula fått massor av nya produkter!. En del av produkterna är bla:

*Dalblads Massor av protein!
*WNC
*spikmattor
*sojaprotein från naturell
*Livsmedel (massor av nyttiga livsmedel!)
*Massa prylar (stegmätare, blodtrycksmätare mm mm)

Det är otroligt mycket produkter och de har expanderat massor på marknaden de senaste året och självklart är det väldigt bra priser!. Passa på och beställ för beställer ni och anger Elinor som rabatt kod så bjuder jag på frakten!. Rabatten är dessutom tillsvidare så du kan använda den MÅNGA gånger!.

OBS skulle den dock inte fungrera, ring in beställningen istället!.


In och shoppa redan nu! www.topformula.se







Micke

Ahh :) Det var därför jag kände igen namnet på sidan. Jag måste läst det här innan. Jag beställde en spikmatta häromdan där, då bjöd de på frakten iaf :)

2009-05-12 | 15:44:35 | http://michalw.blogg.se/
Ellie

Micke: Jasså så bra! hoppas du blir nöjd med den!, jag vill själv ha en :)...kram

2009-05-12 | 18:46:59 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0