Lugnt och skönt

Hej!


Oj så trött jag var i morse när jag vaknade!,  det var inte långt att jag somnade om men mitt knep är att slänga sig upp direkt för då hinner man inte tänka på hur trött man är. Idag hade jag en praktikant på jobbet och det gick ganska bra, dock gillar jag inte riktigt praktikanter och speciellt små barn för oftast det blir oftast ganska rörigt. Det gick i alla fall bra och det är huvudsaken.


Snart hade jag tänkt att  gå ut och hoppa hopprep om det inte blir alltför sent, efter jobbet kände jag att jag bara ville ta det lugnt så jag och andy gick med Kiwi till himmelstalundsfältet och myste. Snart blir det kvällsmål i form av kesella och blåbär.


Under promenaden blev det lite bilder och ja jag blev nog rätt nöjd, hade nog haft en bättre kamera och inte min mobilkamera.












Roger Häggström

Se där!

Lite oanade talanger som at klättra iträd

borde rekomenderas som gren i Athletic fitness tycker jag.



ha de gott

//Ragwald den förskräcklige

2009-05-19 | 23:09:25 |
Lina

Går du alltid i träninskläde även fast du inte tränar?

2009-05-20 | 00:07:49 |
Ellie

Lina: Ja det gör jag ofta av just den anledningen att jag tycker det är skönt och ledigt. Jag är nog absolut inte ensam om att tycka det.



Roger Häggström: Ha ha ja varför inte?, det behövs en viss styrka för det med :)...



Ha det bäst!

2009-05-20 | 07:57:30 |
em

du verkar så levnadsglad =)

2009-05-20 | 08:25:39 | http://emliscious.blogspot.com/
Ellie

Em: Tack! jag är väldigt levnadsglad:), jag bara älskar livet!.

2009-05-20 | 18:38:44 |
Lene

Härliga bilder! You´ve got mail :-) Kram och ha en fin kväll

2009-05-20 | 22:58:36 |
Ellie

Lene: He he tack tjejen! ha en underbar helg!

2009-05-21 | 09:18:11 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0