Gymmet nästa!

Hej vänner!

Imorse höll jag knappt på att komma ur sängen!, jag var helt utsalgen efter gårdagen. Det blev ganska sent igår kväll så jag hamnade inte i säng förrän vid 01 efter att ha hollat på eurovision. Jag måste säga att jag gillar väll inte direkt att Norge vann men visst var det en väldigt udda låt. Jag hade mina små favoriter som bla var finland (de kom ju sist!) och några fler. I mose vaknade jag vid 9 och det som faktiskt drog mig upp var att solen sken och det var dags för lite morgoncardio innan frukost. Det blev ca 30 min hopprep på gården i solen och det var så grymt skönt. snart blir det även ett gympass och då är det ben och mage som ska piskas lite.


Jennifer Nicole Lee

Jag kan erkänna att gårdagens träning satte sina spår. Jag har ont i varenda muskel jag tränade igår så jag måste nog säga att jag tror högreps i sig kanske är bättre träning om man vill ha ordentlig träningsvärk haha!. Vilken enorm pump man får dessutom! ajaj!!. Det känns rikgit skönt med träningsvärk och att ha träningsvärk i precis alla muskelgrupper man kört under ett pass det är verkligen mer än super!, oftast kanske det gör lite ont i någon muskel men nu är det på varenda ställe haha!, jag klagar absolut inte!.


Vår egen svenska Pauline Nordin

Senare idag ska jag och Andy till linköping, jag ska hälsa på Aisha och vi ska nog gå en långpromenad i vackra vädret. Andy ska till en bandkompis och prata musik. Kommer ev ta lite bilder från Aisha sedan.

Vi hörs senare ikväll då jag rapporterar dagens pass.

pussar och kramar

/Ellie

Johanna

Jag gillade Norge, men tycker Tyskland och Ukraina var bättre!

2009-05-17 | 17:35:11 | http://inshape.blogg.se/
Ellie

Johanna: Jag tyckte också tyskland var rätt bra faktiskt..

2009-05-17 | 19:17:29 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0