Det är...

konstigt med folk i dagens samhälle. Tänk att vissa bara måste trycka ner folk och påstå massa saker helt i onödan. Jag bara förstår mig inte på dom, det värsta är att min blogg blivit invaderad av alla dessa människor som bl.a. påstår att jag kommer på ursäkter för saker. Hallå!! Jag är väll människa precis som alla andra och ett liv där saker och ting kan ändras. Min sista kommentar jag kollade på var det en som påstod att jag kom med ursäkter för att slippa spinga så fort på löparbandet!, men snälla! Vad skulle det vara för ursäkt?. Tror ni ärligt talat att jag skulle sitta och skriva något som jag egentligen inte ville på bloggen men som jag skriver att jag vill för att det låter bra?.Tror faktiskt att det är det ni påstår.


Då kan jag trösta er med att så är inte fallet, jag är ingen lat j*vel som egentligen vill ligga på soffan och dega. Nej när det gäller träning har jag faktiskt aldrig varit lat, jag älskar och träna och kommer alltid att göra så ni som påstår att jag kommer med ursäkter om allt och inget kan lämna min blogg genast för jag vill inte ha såna läsare. Min blogg läser man för att man gillar den, inte för att hoppa på en oskyldig person som bara vill skriva om sin träning och sitt liv i övrigt....

Så nu fick jag ventilera mig lite, det behövdes verkligen kan jag säga för jag är sååå trött!, jag vet inte hur många gånger jag nästan ett upp att blogga av just den här saken, jag vill nämligen inte ha folk som säger hur jag borde träna, äta eller leva mitt liv. Väljer jag att inte träna pga. av att jag är sjuk så gör jag inte det och inget som någon annan behöver lägga sig i, så tycker jag.


Idag gick jag upp vid 8 för att hinna med ett pass på crossen innan frukost. Det var bra länge sedan jag gick upp och körde innan frukost men idag gjorde jag det och det blev ett pass på 25 min och det fick räcka. Nu har jag precis ätit min frukost och sedan efter 10 går jag till jobbet.


Igår blev det ingen träning. Jag hade knappt sovit 1 timme på natten och så hade jag ätit ruskigt dåligt vilket jag inte är stolt att säga men så var det tyvärr. Jag hade sån fruktansvärd huvudvärk hela dagen på jobbet och när jag väl kom till mina föräldrar för att hämta Kiwi somnade jag som en stock direkt i mammas säng, längre än så kom jag inte. När jag väl somnade mådde jag så ofantligt illa och det kändes som att jag hade feber och ögonen hängde i backen så himla dåligt mådde jag, jag orkade knappt gå hem från dom så illa var det.
 

Idag mår jag bättre men jag vet så väl hur min kropp blir när den inte fått i sig så pass mycket mat som den behöver och sömnen är inte att tala om. Jag ska i alla fall försöka hinna med ett pass idag istället men allt beror på när jag kommer från jobbet, gymmet stänger nämligen tidigt idag så vi får se.


Ha en underbar dag!



Anneli

Skit i det puckot. Han verkar ju inte veta vad han snackar om.

För det första var det ju fel på bandet!

För det andra vet inte jag någon otränad soffpotatis som kan springa 11 km/h i 15-20 min!



Heja Ellie friskt humör!

2009-05-08 | 14:05:36 | http://halsofreaket.blogg.se/
evisen

usch bry dig inte om dessa omogna människor!



Du e en tjej med ett riktigt driv, som när jag blev så överaskad att du är lika gammal som mig :P

2009-05-08 | 15:42:59 | http://evacatherine.blogg.se/
Cecilia

Bra att du säger ifrån! Sen tycker inte jag att du öht ska publicera kommentarer med påhopp och elakheter. Tig ihjäl dem.



Jag tycker väldigt mycket om att läsa din blogg, det vet du och jag önskar dig en underbar dag du också!



Alla anonyma fegskitar som skriver elakheter vill jag uppmana att arbeta med er egen självkänsla. Då ska ni se att behovet av att trycka ned andra försvinner. Jag gissar och hoppas att ni inte är så gamla. Att unga människor mobbar är sorgligt men vuxna som gör det är tragiska på riktigt!



/Cecilia (en helt vanlig 34-årig tvåbarnsmamma)

2009-05-08 | 15:44:43 | http://www.teampalmkvist.blogspot.com
Ellie

Cecilia,Evisen, Anneli: Tack tjejer för att ni håller på mig! jag blir så grymt irriterad på folk som påstår massa saker utan att ens veta något. Bara för att jag har en blogg där jag skriver om mitt liv (väldigt lite av mitt liv med tanke på att jag bantat ner bloggen bra mycket!) så betyder inte det att det är precis så jag lever. Det finns träningspass jag inte skrivit om, även händelser etc och det är just för att slippa alla dessa påhopp. Jag skulle mycket väl kunna skriva massor som jag gör MEN då vill jag att folk ska ha respekt för det också, för visst jag har valt att vara offentlig men man kan inte ta hur mycket skit som helst....heja tjejer!

2009-05-08 | 19:42:51 |
Jonas

Hej! Håller fullständigt med vi människor är av naturen onda,men vem mår sämst när man måste klanka på andra,man kanske inte har lust att tag i sina egna brister. Då är det ju perfekt att klanka på andra,men ibland får man nog ta lite elakheter men du kollar ju alla inlägg så släng det som är skit.(Du kan slänga det här)

HADET

2009-05-08 | 21:48:46 |
Ellie

Jonas: jo jag håller med dig men jag tycker svenskar i allmänthet verkar vara av den sura sorten, man ska verkligen inte tro man är något för då får man verkligen höra det. De kan heller inte glädjas åt andra utan mår personen i fråga dåligt (som ger nedlåtande kommentarer) så ska f*n hela resten av världen också göra det. Varför skulle jag kasta ditt? ser ingen anledning till det. Visst jag läser alla kommentarer men ibland är det just det som inte är bra, jag har ju trotsallt läst kommentaren om du förstår vad jag menar

2009-05-08 | 23:55:53 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0