Dagarna sveper förbi!

God kväll läsare!

Nu får jag äntligen lite andrum!, från att jag vaknade i morse till nu har jag konstant varit igång, jag har nog bara suttit still 30 min på hela dagen. Först jobb 11-17,15 ungefär och sedan satt jag några minuter hos mina föräldrar och snackade lite skit och så hem och packa tvätt då jag skulle stå i tvättstugan kl 19. Därefter sätta igång och storstäda lägenheten, ner till tvättstugan, upp och fortsätta städa, ner igen till tvätten, upp och städa, ner igen och nu sitter jag här efter att ha bäddat rent i sängen. Strax ska jag ner till tvätten igen och hämta upp den, puhh!!. Det var bra tur att jag var ledig från träningen idag.

Gårdagen var en underbar dag på alla sätt och vis då vi åkte runt lite i affärer och kollade på trädgårdsmöbler till vår loftgång. Det slutade faktiskt med att vi köpte ett helt set med 4 stolar, 1 bord och ett parasol på Shape. Jag kunde heller inte motstå att köpa en grill när vi endå var i farten och vi får nöja oss med en elgrill eftersom vi grillar på en balkong, men bättre det än inget :). Självkalrt var vi tvungna att inviga grillen och våra nua trädgårdsmöbler så vi grillade kycklingspätt, det var så oerhört gott, så pass gott att grannens katt kom och blev grymt intresserad av vad det var för smaskigt vi höll på med :).

Så här ser det ut :). Vi har valt att bara ha 2 stolar framme för annars kommer vi inte in till lägenheten och grannen kommer inte hem till sig heller haha!. Smart att kunna ställa fram dom om man blir fler:).


Ja ha då har veckan satt igång med stormsteg och helgen har gått så fort att man knappt hann blinka. Imorn är det återigen vila från träningen men då ska jag bara ta det helt lugnt efter jobbet, det kan vara skönt det också:).

Ha en underbar vecka gott folk!



Jonas

Hallo! Kom o tänka på en liten sak,hade inte ni katter oxå? Undrar varför jag kom att tänka på dom,har ju varken hört eller sett nåt om dom på länge.Hur går det för din mans rockgrupp?

2009-05-05 | 11:00:27 |
Anneli

Hmm... man kanske skulle införskaffa sig en elgrill. Har ju också "bara" en balkong och det är ju sååå gott med grillat. Den bästa maten i världen!

2009-05-05 | 17:59:52 | http://halsofreaket.blogg.se/
Ellie

Jonas: Jo vi har 2 st katter en misse och en tofflan:). De mår superbra dåda två och kiwi är väldigt duktig på att hålla koll på dom. Ibland bråkar katterna nämligen och då går alltid kiwi emellan:). Hans grupp går jättebra!, de håller på och spelar in en demo precis som de ska skicka till lite tävlingar som kommer att vara i sommar så vi får hålla tummarna:)

2009-05-05 | 19:46:17 |
Ellie

Anneli: Ja men visst är det smidigt med elgrill!, då slipper man sitta och vara avundsjuk på alla som grillar på sommaren:), skaffa en genast tycker jag!..kram

2009-05-05 | 19:47:18 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0