Vila

Idag blev det vila från träningen, andy kom hem grymt sent från jobbet då han varit på intervju på ett annat jobb som ligger här i Norrköping så nu hoppas jag verkligen han får det för det skulle betyda att vi slipper massa bensinkostnader på nästan 2000 som han betalar bara genom att komma till jobbet.

Själv har man sökt 2 jobb idag i två olika städer bla katrineholm och Nyköping så nu har jag sökt bra många jobb men det är så tråkigt att inte hör av sig!.

Vi skulle egentligen vilat imorn men eftersom det blev som det blev idag så blir det träning imorn istället och då blir det axlar och mage.

Nu går jag och gräver ner mig (nja i sängen iallafall)

Natti!

Lene

Vila är viktigt. Som svar på din fråga om träningsförbud så går jag i behandling för anorexia. Så när jag är frisk ska jag bli fitness-tjej har jag tänkt :-) Kram

2009-03-03 | 23:36:36 |
Ellie

Lene: OJ förlåt om jag frågade. Det låter kul att du ska bli en frisk och sund fitnesstjej när du är frisk!. Har du lust får du gärna dela med dig av din historia, skicka gärna ett mail då. Som du vet är jag väldigt intresserad av detta men självklart gör du det BARA om du vill.

stora kramar till dig och stort lycka till!

2009-03-04 | 08:12:40 | http://ellielilja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0