Träningsdag idag?

God morgon läsare!

Då var det en ny vecka och nya förhoppningsvis friska tag. Jag har lite smått ont i huvudet idag men tror inte det är något alvarligt så jag hoppas och tror att det blir ett pass senare idag. Om det blir ett pass är det tänkt att köra bröst och biceps, det kommer bli ett väldigt lätt pass mest för att köra igång kroppen lite och få igång maskineriet efter att ha varit borta från träningen på tok för länge. Ibland är det rätt bra att vara sjuk, förstå mig rätt nu, det jag menar är att man får en chans att vila ordentligt från träningen och sedan komma tillbaka förhoppningsvis motiverad att köra tungt och hårt igen.

Ibland kan det vara riktigt segt att dra sig till gymmet de första dagarna efter en vila men ger man sig f*n på att det ska gå så kommer man oftast iväg. Det man också kan tänka på är att allt känns mycket skönare efteråt, för visst är det skönt och träna?!.


Om det mot förmodan inte skulle bli ett pass idag, om jag känner att jag inte riktigt blir bättre från huvudvärken så kommer det i alla fall bli en långpromenad, det kan göra gott för själen!.

Snart ska jag börja med lunchen som idag blir stekt kycklingfilé, Coscos och grönsaker. Tänkte dessutom smeta in kycklingen i lite vitlök, allt för att bli ordentligt frisk :).

Glömde föresten säga att jag gjorde en grymt god smootie igår kväll:

Jag använde mig av verum hälsofil jordgubb, hallon med bra bakteriekultur för magen, frysta blåbär och hallon, lite minimjölk och så mixade jag detta. Det blev en grymt god och nyttig smootie. Man behöver ingen sötning då filen innehåller lite socker (lättsockrad). Det var fantastiskt gott och något jag garanterat kommer göra om!.


Tog denna bild på Kiwi igår, en väldigt dålig mobilbild men hon såg helt död ut!! haha!.

/Ellie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0