SYRE!!!

God kväll!

Idag har det varit en grymt härlig dag med mycket sol och jätteskönt väder! Trots att jag inte var med om så jättemycket sol så var det ändå skönt att se solen titta in genom fönstret, man mår genast bättre!. Idag har jag faktiskt varit ute för första gången på några dagar och gud så härligt det var!, jag har tom hunnit varit ute på två lite längre promenader för att få igång kroppen lite för ja jag tror att man faktiskt kan bli friskare snabbare om man ser till att få lite frisk luft efter ett par dagar för jag har märkt att man ibland kan bli sämre av att bara vara inne med dålig luft. Först var jag rädd för att få tillbaka halsontet men det fick jag inte! Jag kunde tom andas bättre genom näsan efter att jag varit ute en stund, om inte annat så har man täppt näsa så börjar den garanterat att rinna om man går ut haha!.


Först var vi ute med Kiwi ca 30 min tidigare idag och hon blev så glad att vi gick ut alla tre. Nu kom vi dessutom hem efter att ha varit ute på en långpromenad runt strömmen på 1 timme. Ni skulle bara sett Kiwi så glad hon blev!, hon gick hela tiden före oss och studsade fram och var verkligen jätteglad hela rundan och när hon kom hem började hon genast hoppa på katterna och leka med dom. Jätte roligt att se att hon mådde så bra då hon varit lite nere på senaste tiden.

Så jag har varit ute i 1,5 timme idag och det är jätteskönt!, tror jag är på bättringsvägen då jag inte har lika ont i halsen längre. Lite hosta har jag fortfarande och snorig men värre har det garanterat varit. Idag har jag dessutom varit såå sugen på att träna efter att ha kollat på massa bilder på Linda F- E innan hon blev gravid och jag säger bara det, vilken kvinna!. Så otroligt vacker!, snygg fysik dvs hon har verkligen allt!. Att hon dessutom är kortare än mig är också ett stort +, tror jag är ca 4-5 cm längre än henne och jag är bara 158 cm över marken hihi.

Nu ska jag kolla lite på tv men vi hörs imorn....


Linda Fodor Egelstig är verkligen en enorm förebild och har alltid varit! och kommer alltid att vara!


Vad säger man!! OHH MY GOD! Bilderna lånade av www.metrobloggen.se/fitnesstar

Dagens Lunch och middag:


Lunchen idag bestod av en VP2 proteindrink och ett äpple (orkade inte göra något större)


Middagen bestod av hemmapanerad fisk med ekologisk klyftpotatis, majs och lite avokadodip (ja avokadodip funkar verkligen till allt!).

Kramis!


/Ellie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0