Söndagens träning

Det blev ett sent inlägg måte jag säga, jag var ju hos Aisha direkt efter träningen och åt en gymt god lunch som bestod av hemmagrillad kycklingfile, klyftpotatis även den hemmagjord, och en libanesisk sallad som besod av massor med persilja och massa annat gott i, hemmagjord vitlöksdip och hemmagjord avocado. Hur gott som helst var det!! och till efterätt blev det en liten mörk chokladruta. Därefter var vi flera timmar på ikanohuset.

Mästerkocken




avocadodipen

Libanesiska salladen gjord på persilja, lök,tomat,couscous och olivolja

Träningen idag gick faktiskt rätt ok, dock hade jag väldigt svårt att koncentrera mig, inte konstigt egentligen då Proteinfabriken hade fotodag på worldclass i gymmet och det var en del bodybuildarkillar som fottades i bar överkropp så blicken föll automatiskt ditåt, tänk så snyggt det är med muskler!. Även några BF tjejer var där och en bodybuildartjej. Jag var trots det rätt nöjd med bröstpasset då jag fick grym pump och jag måste erkänna att jag börjar få en snygg separation mellan bröstmusklerna :). Biceps blev det bara lite av då jag hade ganska bråttom att bli klar eftersom vi skulle vara i linköping kl 13.

Tyvärr hinner jag inte skriva övningarna idag, jag och andy ska hitta på något men imorn blir det rygg och mage och då blir det ännu en uppdatering....

kram


Anonym

Skrev du inte att hon var vegetarian?

2009-03-01 | 21:59:00 |
Ellie

Anonym: jo men jag fick en kycklingfile och hon nöjde sig med en quornfile:) minst lika gott det med :)

2009-03-01 | 23:42:03 | http://ellielilja.blogg.se/
Lene

Den libanesiska salladen ser supergod ut. Kan du inte be att få receptet och lägga ut här?



Förresten; äter man kyckling så är man inte vegetarian :-) Fast kycklingen kanske bara du åt?



Härligt att träningen verkar ha kommit in i en bra rutin för dig! Hoppas du haft en bra helg!

2009-03-02 | 00:22:36 |
Ellie

Lene: haha nej men det var bara jag som åt kycklingen, hon åt quornfile:). Jo jag ska be henne om salladsreceptet absolut!.



Träningen känns jätterolig just nu och det är grymt skönt!.

2009-03-02 | 09:15:13 | http://ellielilja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0