Sammanfattning av min födelsedag

Igår hade jag en rätt ok dag. Det tråkigaste var att Andy åkte till jobbet redan vid 11,00 och kom inte hem förrän vid 20,45 på kvällen vilket gjorde dagen mindre rolig. Mina föräldrar kom först och var där fram till 14, därefter kom Aisha vid 18,30 och min syster vid 19 så jag satt hemma själv större delen av dagen vilket var lite synd. Jag fick dock en mysig dag och fina presenter.


Av Camilla (min syster) fick jag tre toppar vilket var väl välkomna då jag behöver nya kläder. Alla var väldigt fina och satt perfekt så det var toppen!. Mitt födelsedagsfirande fortsätter idag då Andy syster kommer och så ska jag försöka få hit min morbror som är på besök hos mina föräldrar. Här nedan är lite bilder från några av mina presenter. Av Andy fick jag ju min laptop tidigare i år och så på morgonen fick jag 10 röda rosor :) såå gullig så. Idag blir det firande med honom också eftersom vi knappt sågs igår.


En bild från i morse helt ny vaken, ett år äldre haha. Visst är man vacker haha!!.

Nyfixad!


En av topparna jag fick av Camilla.

En annan

Den tredje satt lite tight i armarna och vid bröstet men det funkade endå:), man lär väll märka om den sitter för hårt då armarna blir blå haha.

Parfym, duschgel, handkräm, cocostvål *mums*, och lipgloss av mamma och pappa

En bild från igår då jag var ute med Kiwi på sin Kisstur.

Fick ett träningslinne av mamma men den får ni se senare. Nu ska det dammsugas.

Hörs sen mina vänner!!

/Ellie



Patrik

Hallå !!!

Mer kaxiga bicepsbilder tack !!!

2009-03-17 | 14:08:36 |
Ellie

Patrik: Haha får se vad jag kan göra åt saken :)

2009-03-17 | 14:18:20 |
Anonym

Vi fick aldrig se träningslinnet? :)

2009-03-19 | 13:00:08 |
Ellie

Anonym: OJ!! förlåt det hade jag helt glömt bort!!, fixar det ikväll.

2009-03-19 | 13:09:35 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0