Onsdagens morgoncardio- bilder

Ja tänka sig!, jag var ute på morgoncardio för en gångs skull! det var bra länge sedan jag var ute på morgonpromenad innan frukost men därför kände mig mig rätt sugen på det idag. Vaknade redan kl 8 och gick ut strax innan 9 med en kopp kaffe i magen. Nu har jag även hunnit äta min frukost,men nej promenaden är inte slut ännu för snart är det Kiwis tur att rastas hihi. Rundan blev 45 min vilket är en perfekt runda! och som vanligt gick jag min favoritrunda, först gick jag till strömmen och så ett halvt varv runt den och detta hamnade på 45 min som sagt. Glömde nog säga det igår att trots att jag hade en vilodag igår så körde jag 30 min cardio på crossen.

Min runda i lite bilder:

Fullt påpälsad var jag redo med musik i öronen att gå min lilla runda! (lite suddig)


Precis i början av min halva runda runt strömmen, vackert va?




Det var en som inte riktigt passade in bland de andra ankorna, nämligen en VIT anka!!??. Jag har då aldrig sett en helvit förut! hur fin som helst!. Jag bara älskar ankor för det finns nog inget vilt djur som är så tamt som just en anka.


Naturen skvallrade om att det snart börjar bli vår!.


En bra cardiotrappa!!


Utanför mina föräldrars hus är det riktigt fin utsikt över strömmen!


Väl hemma igen väntade en god frukost bestående av 2 havresmörgåsar med ost, gurka, kycklingskinka,paprika, grönt te, c-vitamin. miltivitamin,2 silica, och en järntablett. Detta tillsammans med metro och extra östergötland!.

Så där var min runda slut, senare ikväll blir det styrka och då blir det axlar och mage så vi ses då!.

/Ellie

Anna

Har du alltid samma byxor på dig? Lite äckligt isåfall

2009-03-04 | 11:21:49 |
Ellie

Anna: Samma byxor? nej verklien inte! jag har 5 par byxor och som du vet kan man tvätta dom, då jag dessutom har tvättmaskin så kan jag tvätta väldigt ofta och inget som är äckligt.

2009-03-04 | 12:27:56 | http://ellielilja.blogg.se/
Anonym

men herregud vad är det för idiot som skriver denna kommentar?

2009-03-04 | 12:46:37 |
Nilla

Håller med anonym, onödigt dumt att kalla nån man inte känner för äcklig.

Däremot kan jag tycka att en 45 minuters promenad inte kan klassas som "cardio" men det är ju min subjektiva åsikt.

2009-03-04 | 16:37:28 |
Ellie

Nilla: jo jag håller med er båda, lite onödigt att "tycka" en sån sak när man inte vet bättre. Det är möjligt att det inte är någon ordentlig cardio men lite jobbigt var det faktiskt då jag körde powerwalk med stavar :)

2009-03-04 | 17:26:36 | http://ellielilja.blogg.se/
Sanna

Åhh! Finns Kalle kvar. (ankan kallas så) Den har hängt där flera år nu. Jag har dock inte sett han på 2 år.

2009-03-09 | 13:19:26 | http://universalappeal.blogg.se/
Ellie

Sanna: Jasså så han heter Kalle!!, ja tydligen finns han kvar. Grymt fin var han iallafall :)...kram

2009-03-09 | 14:09:25 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0