Onsdag: Axlar och mage

God kväll!

Nu sitter man här efter att ha ätit en del kolhydrater efter passet. Det var ett rätt hyfsat pass idag och jag känner att min styrka kommit tillbaka helt efter dieten, det vände väldigt snabbt från att varit väldigt orkeslös och knappt orkat något alls i gymmet till att köra lite tyngre än innan dieten!. Mina övningar för dagen blev:

Hantellyft: Enarms: brukar jag köra som ni vet och det blev en 8 reps på 11 kilo*3 set.

Hantelpress: Här försökte jag ta lite tyngre än förra gången, dock fick jag hjälp eftersom det blev bra tungt men man måste ju börja någonstans. det blev 16,5*5-6 reps och 2 set totalt blev det 4 set.

Militärpress smith: Här var jag dock kanske svag idag, kanske beror på att det var sista övningen? 20kg*8reps*3set

Baksida axlar:

Framåtlutade hantellyft enarms: Här blev det ett PB, brukar köra 8,5 här men idag vart det 8kg*8reps*3set!

Baksida med rep:
55kg*8reps*3set

framsida axel med viktplatta: 15kg*8reps*3 set

Mage:

Crunsches med reps: Här gjorde jag ett PB idag! från 59 kg till 64kg!*8reps*3set total 4set

Benlyft på bänk: 12 reps*3set

Det var mitt pass idag, tror passet tog max 60 min så det var riktigt skönt!

Imorn väntar jag på ett samtal, ett riktigt trevligt samtal faktiskt men vad det handlar om får ni inte veta ännu:).


Dagens träningsoutfit


Haha ser ut som jag ska till nordpoolen. Min jacka är för mycket för stor men sååå grymt mysig!.


Kosten:

Förutom min vanliga frukost och min räksalladlunch vart det bla detta till middag och "fika"

Stekt kycklingfile med tzatsiki, 1 grov osötad smörgås med kycklinskinka och paprika och sallad bestående av rivna morötter och fryst majs.


Fika efter maten med kaffe och 2 rutor 72% choklad.



Ragwald

Hehe gillar dina brallor.

dom va king!

ha de gott

2009-03-05 | 19:23:50 |
Ellie

Ragwald: Ha ha jo men dom är inte så jättesnygga egentligen men de är väldigt sköna och man syns bra i gymmet också hha!!

2009-03-05 | 20:25:48 | http://ellielilja.blogg.se/
Benne

Jag tycker tjejer ska visa sina former inte dölja dem. Är man lite rund, så blir du rundare i pösbyxor. Sorry jag gillar dina tajta bättre.

2009-03-06 | 16:26:13 |
Ellie

Benne: haha jo det stämmer säkert lika mycket som svart gör en smalare men som sagt kan vara skönt ibland.

2009-03-06 | 17:19:00 | http://ellielilja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0