MIN FÖDELSEDAG IDAG!!

Japp då sitter man här och funderar på om det känns något att fylla år, och som vanligt gör det inte det. Andy ligger fortfarande och sover men han sa grattis till mig redan när han kom hem i natt vid 01. Då var man alltså 22 unga år. Jag kommer ihåg att när jag var liten tyckte jag alltid att var man runt 20-25 så var man verkligen vuxen och det är oftast då man skaffar sitt första barn . Nu är man där själv och ja det känns väll inget speciellt, barn får allt vänta ett par år i alla fall. Nu har jag 8 år kvar till 30 vilket är ganska länge ändå medan stackars Andy fyllet 30 om ca 1,5 år hihi. Jag vet i alla fall en som ska reta honom sedan *ler*.


Nu på morgonen blir det lite frukost och sedan kommer jag sätta igång och baka, tror det kommer bli snoddas för det är något jag älskar. En sak jag vet jag kommer sakna är Norells biskvier, jag bara tok älskar biskvier och jag har faktiskt hunnit smaka på deras och de var grymt goda!!. Måste be Malin lära mig att baka dom!. Sedan vid 12 ska jag hämta min tårta som Malin gjort, jag har ingen aning om hur den ser ut då jag gav henne fria händer så det blir en överraskning.


Idag kommer mina föräldrar och komma och även Aisha, ska försöka få hit Carina också. Imorn ev Andys syster kommer om inte hon fortfarande är i Teneriffa (vet inte hur det stavas) men jag hoppas Andys pappa Göran vill komma i alla fall.

Det blir min dag det, uppdaterar nog ikväll.

Ha en fantastisk Fredagen den 13!!

/Ellie

MySpace  Graphics
MySpace Graphics


Anneli

Grattis, grattis!

2009-03-13 | 09:51:36 | http://halsofreaket.blogg.se/
Ragwald

Hoj Hoj fröken!

Grattis på födelsedagen.

Tycker du tog ett stort steg mot 30 nu hehe.

För övrgit så tycke r jag andy e jätteung så retas inte (jag e ju 34)

Men va fasen e snoddas för noge?

ha de gott kram kram

Rajd ån!

//Ragwald den förskräcklige

2009-03-13 | 10:24:58 |
Jeanette

Grattis på din födelsedag tjejen:) klart att jag och pappa kommer, måste bara kolla med han först så han inte jobbar ,annars kommer jag gärna själv för matte ska ha fotbolls match, hur dags ska jag komma då?Grattis till jobbet med ,du måste vara över lycklig just nu och måste säga att du har en jätte fin blogg kul att läsa om allt som händer...Massa födelsedags kramar andys syrra nettis

2009-03-13 | 10:28:18 |
Ellie

Ragwald: Tack!!. jo tyvärr kommer jag ju närmare 30 för varje dag som går men men. Ja Andy är nog riktigt ung om man jämför med många hihi. Snoddas?!! det är mycket godare än pepparkakor iallafall haha, de heter även kärleksmums om du kanske hört det tidigare?. kram kram

2009-03-13 | 11:12:18 |
Ellie

Jeanette: hej och tack!!, fråga Göran du och annars är du som sagt välkommen själv också. Du kanske kan komma vid 14?. Jag är jätteglad för jobbet,verkligen som du vet är det inte så roligt att vara arbetslös och det känns som jag varit det FÖR länge nu. Stora kramar!!

2009-03-13 | 11:14:12 |
Nathalie

Grattis :)

2009-03-13 | 12:52:25 | http://nathalieesthlm.blogg.se/
Jeanette

Ja jag ringde till Pappa på jobbet han skulle jobba i morgon var visst födelsedags fest där med :)jag kommer så gärna själv gör mig inget, låter bra med 14.00 jag dyker upp då men kan jag komma innan tidigare gör det inget det heller...Hoppas din dag har varit bra en så länge kramar om nettis

2009-03-13 | 15:12:37 |
Johanna

Grattis på födelsedagen!

2009-03-13 | 15:17:28 | http://inshape.blogg.se/
Ellie

Jeanette: Ja ha vad synd men självklart ska du komma. Ja du kan säkert komma lite tidigare med men ca 14 iallafall...kram på dig

2009-03-13 | 15:40:51 |
Danne

Grattis!

Bra att du fick lite fina toppar, köp en kavaj och ett par pumps så blir du riktigt snygg och kvinnlig.

2009-03-14 | 18:15:38 |
Ellie

Danne: WOW en kille som kan mode på tjejer!! det är imponerande!!. Japp mitt första klädköp när jag får bättre pengar är en kavaj, det lovar jag. Pumpsen får jag ta till sommaren!...kram

2009-03-14 | 19:14:44 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0