Jag blir sååå sur!

...på folk som inte kan lära sig att göra rätt ifrån sig!. Jag skulle tvätta idag vilket verkligen behövdes eftersom jag skulle tvättat i början av veckan men då jag mått så dåligt har jag bokat om den två gånger och nu hamnade på idag kl 13. När jag kommer ner i tvättstugan ser jag att någon har tagit BÅDA tvättstugorna! och det är samma person! (det är 2 tvättstugor i 1). Varför har folk så enormt svårt att boka något så simpelt som en tvättid?. Jag som egentligen inte hade lust att tvätta idag eftersom jag nyser hela tiden och får använda en toa rulle varje gång jag ska snyta mig men eftersom man kan tro att jag inte tvättat på 1 år tänkte jag göra det, men nu går det ju inte!!. ÅHHHH vad sur man blir!, nu har jag lust att bara och dra något gammalt över mig.


Föresten kollade ni på Lets dance igår? Det var grymt jämt måste jag säga men jag hade hellre velat att Morgan och Magnus skulle gå vidare men men vi får önska Magnus stort lycka till nästa fredag!.

Nu ska jag städa lite för att och så får jag väll kasta in lite tvätt i vår tvättmaskin istället då även om jag inte gillar att hänga massa tvätt i lägenheten.


Skrivs senare!


/Ellie



Nr 12

Hejsan

Ja vissa folk har inte vett i skallen. Nej köp ett hus dessa folk kan dom tvätta hur dom vill dygnet runt. Man blir trött på sånt

krya på dig

kram

2009-03-21 | 15:01:27 | http://www.metrobloggen.se/Labetplanket
Ellie

N12: Jo det vore bra faktiskt men jag vet att dom som hade tagit min tid alltid tvättar! minst 2 gånger i veckan dessutom och då undrar jag varför man inte skaffar tvättmaskin om man nu tvättar så enormt mycket?. Tur man har tvättmaskin iallafall.

2009-03-21 | 15:38:43 |
*Fredde

Det är inte allergie du drabbats av. Det är mycket skit i luften nu och ännu mer kommer:(.Jag har ätit natur allergie medicin en månad nu och sedan har jag fyllt upp med motstånd för all skit i luften, man äter ca två mån och inget mer. Hur mycket tränar du när du inte är sjuk? Jag ska försöka komma till FF iår. Börjar dieta 1:a juni. Ska du tävla iår? Då kanske vi kan följs åt. Alltid lättare om man har någon att bolla med. Kram

2009-03-21 | 17:31:19 |
Nilla

Om du vet vilka det är, gå och säg till dem då? Det accepterar väl ingen som delar tvättstuga med dem, att de snor ens bokade tid. Eller riv ur deras tvätt så fort maskinen är klar och lägg in din.

2009-03-21 | 17:39:55 |
Ellie

Fredde: Nej jag har ingen allergi! vad menar du?. När jag inte är sjuk försöker jag träna 4 pass i veckan+ en till två cardiopass per vecka. Jasså hoppas det går bra på FF och att fieten och allt annat går bra!. Tyvärr tror jag inte det kommer bli någon tävling för mig i år men man vet ju aldrig. Vill få ordning på mitt liv ordentligt först men självklart inom en snar framtid!. Du får gärna skriva till mig endå så kan vi bolla lite om träning, motivera varandra etc...kram

2009-03-21 | 21:20:35 |
Ellie

Nilla: ja alltså jag tänkte skriva en lapp först men sedan frågade dom faktsikt om jag skulle tvätta och jag sa att "ja jag skulle det" för att påpeka att jag faktiskt tänkt tvätta om de inte hade tagit mina maskiner. Då sa det att de hade "råkat" tagit fel maskin men det tror jag absolut inte på då jag vet att dom alltid tvättar i båda svättstugorna samtidigt. Jag fick iallafall tvätta i den andra tvättstugan och det fick väll duga men kommer det hända fler gånger kommer jag säga till föreningen. kram

2009-03-21 | 21:23:08 |
Fredde

Jag hoppas du kommer igång ordentligt och kan satsa du också på FF iår. Jag börjar strama åt kosten lite redan nu i april. Ska även börja med 1 tim. promenad var annan dag till att börja med. Tycker du det verkar okey. Jag har ca 15kg eller mer att gå ner tror jag (det får spegeln avgöra). Kram

2009-03-22 | 17:01:43 |
Ellie

Fredde: ja som sagt jag vet inte, jag hoppas inte för mycket för då blir jag bara stressad jag får helt enkelt se hur det känns då. Hmm när det gäller din viktnedgång TROR jag att du kanske kan vänta lite med promenaderna, det är ju trotsallt 8 månader kvar ungefär och börjar du med att dra åt kosten och börjar promenera redan nu kanske du inte har så mycket att ta till i mitten eller slutet sedan vilket kommer göra att de sista kilona kommer bli grymt svåra att bli av med. Men som sagt så vet jag inte hur din plan alls ser ut vad gäller din väg till FF, du känner din kropp bäst och vet kanske bättre vad den svarar bäst på. Jag tycker dock du kan vänta iallafall lite på promenaderna och cardion eftersom du har en del att gå ner kommer du nog automatiskt att gå ner en hel del bara geom att ändra lite i kosten för att sedan lägga till lite promenader eller något cardiopass i veckan. Långsammast är bäst...lycka till!! kram

2009-03-22 | 17:20:10 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0