Ett enormt lyft för byggarvärlden!


Bild lånad av aftonbladet..se

Jag är så grymt glad!! Magnus Samuelsson vann hela Letc Dance 2009! det här är värt att firas!. Tänk en så stor kille som han på ca 150 kilo i bara rena muskler vinner en tävling som är helt åt skogen mot vad han är van vid, det är sååå grymt!. Att över huvud taget våga ta chansen är bara det värt ett pris och nu tror jag hela byggarvärlden jublar över :

Världens Bästa MAGNUS!

Och söta lilla Annika blev så enormt glad att hon nästan svimmade är ju bevis på att de var värda allt detta!.

Ännu ett stort GRATTIS TILL DIG MAGNUS!

Pernilla

Håller med dig, han var grym!

2009-03-28 | 00:19:01 | http://bumbisplace.blogspot.com
Nr 12

Hejsan

De va skoj att just Magnus vann, jag hoppades med på han. Vilken utveckling

kram

2009-03-29 | 18:03:01 | http://www.metrobloggen.se/planket
Daniel

Byggarvärlden? Vad jag vet har Magnus aldrig någonsin tävlat i byggning utan endast strongman.

2009-03-29 | 20:07:09 |
Ellie

Daniel: jo men jag anser att alla som på något sätt bygger är inom samma bransch nämligen byggarvärlden vare sig man väljer att tävla i BB, AF eller strongman.



Nr12: ja han var verkligen kanon!

2009-03-29 | 21:02:09 | http://ellielilja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0