Riktigt bra ändå!

God kväll mina vänner!

Det var ett tag sedan jag skrev och det har helt enkelt berott på att jag helt enkelt inte orkat och inte riktigt haft tid att göra det. Det är nämligen så att jag tagit mitt andra steg mot att skaffa körkort!, jag har äntligen skrivit in mig på trafikskola och fått böcker, gjort syntest (vilket inte var särskillt imponerande), skrivit under papper till körkortstillstånd, hälsodeklaration och nu väntar jag bara på att jag ska få körkortstillståndet så jag och andy kan gå handledarutbildningen och se till att han blir godkänd som handledare så tänkte jag sätta igång sedan. Jag läser just nu lite på sidan om i boken och så och läser lite om vägmärkerna och det finns ju en hel uppsjö!. Många kan man ju redan sedan innan men det är en hel del man aldrig sett eller tänkt på.

Jag har dessutom shoppat lite nya saker som verkligen var på tiden. Bla har jag köpt nya joggingskor som jag kan promenera och jogga i då jag faktiskt inte haft några tidigare. Jag har bara sprungit i mina gymskor vilket absolut inte innehåller någon bra svikt i alls, nu har jag dock köpt nya grymt snygga skor som jag trivs super i!. Jag har även inhandlat en tunika som jag kan ha varma sommardagar som dessa, en ny kalender då min går ut på tisdag. Jag kommer även inhandla lite nya träningskläder men det får jag ta och vänta med några dagar :).

Min nya tunika från Gina tricot

Min nya kalender

Mina ursnygga joggingskor köpta på stadium

Glömde berätta att jag, andy, mamma och pappa åkte till Kungsör ida för att hälsa på min morbror. Här är andy på en pizzeria i kungsör:).

Även jag fastnade på bild, även här på Pizzerian i kungsör.

Efter en grymt varm sommardag som inneburit en hel del promenerande i Kungsör var Kiwi helt slut.

Köpte även dessa foppatofflor som jag ska ha på jobbet. Visst passar dom min förra kalender:).

Jag har faktiskt testat mina nya skor idag genom att ta en joggingrunda i vrinneviskogen tillsammans med Kiwi och andy. Det blev en runda på ca 2,5 km och det gick ruggigt bra!, det var inte alls jobbigt och jag hade en hyfsat låg puls genom hela rundan och flåsade faktiskt inte alls mycket mot vad jag tidigare gjort. Det är lite konstigt med tanke på att jag inte tränat på flera veckor och inte heller joggat. Kanske behövde min kropp denna vila?. Benen kändes lätta trots att jag känner mig enormt klumpig annars då jag säkert gått upp en hel del pga av inaktivitet men det får jag skala bort senare :). Som sagt var benen väldigt lätta och inte ens efteråt kändes de tunga så jag tog det som riktigt positivt. Mycket energi hade jag också så kanske hade det med de nya skorna att göra?.

Jag skriver mer imorn, ska försöka få upp bröllopsbilderna från min systers bröllop också men det är så jobbigt att behöva minska dom en och en i paint men jag får ta mig den tiden snart:)...

natti natti!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0