Oj vad tiden går!

Herregud så tiden går!, klockan är egentligen på tok för mycket för ett blogginlägg men jag passar på när jag ändå sitter vid datorn. Dagen började bra med att jag kom till gymmet och hade bestämt mig för att ta en dag vila från skorpbakande och tänkte göra lite andra nödvändiga sysslor som jag inte hunnit göra under de gångna dagarna dvs diska plåtar, damma butiken, fylla på hyllorna, doppa biskvier  OCH kolla att allt är bakat till imorn då Susanne ska åka iväg med en stor beställning skorpor. Helt plötsligt när jag bockat av beställningslistan märker jag att jag missat att baka kokosskorpor!. Jag fick genast panik eftersom klockan var 14,30 när jag kom på det och vanligtvis börjar jag med mina stängningsrutiner runt 15,15-15,30. Jag sprang och satte på ugnen igen och slängde snabbt ihop skorpdegen och bokstavligt talat slängde in den i ugnen. Så snabbt har jag nog aldrig bakat skorpor tidigare, det gick så snabbt att jag funderade på om jag verkligen hade haft i allt som behövdes men det hade jag:).

Det slutade med att jag kom ut från jobbet 15 min senare bara än vanligt och det är ju inte fy skam. Hoppas det blir en någon lugnare dag imorn haha!.

Efter jobbet blev det hem till föräldrarna och så skjutsade dom mig till affären då jag skulle köpa lite till jobbet som vi ska ha imorn. Jag har inte varit hemma ens en sekund idag förrän nu och klockan är nu 23,32. Ska hoppa i säng nu och imorn om allt går som det ska tänkte jag bege mig till gymmet och köra rygg, mage och axlar.

Ni skulle bara veta vilken grym träningsvärk jag har i mina biceps idag!, herre gud! så ont har jag nog aldrig haft. Jag kan knappt sträcka ner armen i sin fulla längd för det känns som bicepsen ska gå av. benen känns inte heller så trevliga då jag knappt kan gå ner på huk utan att nästan kasta mig ner på golvet av smärta. Det kallar jag PAIN haha!.

nej nu väntar Kiwi på mig i sovrummet så det är bäst jag slutar. Vi ses och hörs imorn!.

kram



Anonym

hehe ja jag får kanske göra de, hon är säkert en sån där som är grymt avis för att hon inte ids släpa iväg röven till gymmet å pröva lyckas hehe... jo då jag förstår hur du menar, men de är snyggt tjejer som har biceps så där lite små grova du vet:)

vad har du nån tjej kompis som tar tyngre hantlar eller? / kram

2009-06-18 | 00:38:28 |
Ellie

Anonym: Ha ha ja det är stor chans att hon är sån. Ja jag har en tjejkompis som tar tyngre men jag är mer intresserad av att ha en brea teknik än att ta de tyngsta hantlarna i gymmet och skada sig så man kanske aldrig kan träna igen. Klart jag ska ta mer så småningom och man måste ju pressa sig lite men det får liksom inte kosta för mycket..:)

2009-06-18 | 09:48:10 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0