Lite omotiverad...

till bloggande just nu då vi haft en underbar helg i Norrköping med sommarväder och temperaturer över 30grader, så har jag känt att det inte är något vidare kul att sitta inne och blogga.

Min helg var helt grymt rolig. Patrik och Jimmy kom ner från stockholm och Malin och hennes kompis Anna var med+ Patriks kusin och hans kompis så vi var rätt många hemma hos mig. Dagen började med att jag, Patrik och Jimmy tog oss till gymmet och körde ett pass. Efter träningsmat fick bli grillat tillsammans med lite sällskap och det var nu drickandet satt igång. Vi hade enormt tur med vädret  vilket märks med tanke på att jag är helt sönderbränd på hela ryggen, jag kan knappt ligga på rygg i sängen då det känns som ett enda stort köttsår haha.

Hur som helst så grillade vi och snackade en hel del när klockan blev runt 23,30 så var det dags för utgång, jag vid det här laget ganska full men jag kommer ALLTID ihåg vad som händer, jag har aldrig fått minnesluckor pga av att jag varit för full. Aisha kom föresten också över till oss och festade lite, dock nyktert och vi fick faktiskt med henne ut också så vi var ett riktigt bra gäng.

krogen blev det fram till ca 01,30 då jag började känna mig riktigt dålig, jag hade så grymt ont i huvudet, magen och mådde ofantligt illa. Tillslut var jag så dålig att jag blev sittandes halvsovandes i en soffa, när jag helt plötsligt känner att det börjar vända sig i magen på mig så jag fick rusa in på toa och där...ja ni förstår nog vad som hände där....jag kräktes som en gris ärligt talat. Det slutade med att jag fick springa på toa 3 gånger när jag fick nog och drog med mig andy hem som då hade kommit ut till Palace efter att ha varit på svensexa.

hemma kräktes jag ännu fler gånger men somnade tillslut av ren utmattning. På morgonen mådde jag bättre men jag kunde inte äta något alls så jag Patrik, andy, Aisha, Jimmy och jag tog en promenad till folkparken och solade och då mådde jag genast bättre. Så här i efterhand förstår jag varför jag festar såååå sällan:).

När Patrik och Jimmy åkt hem bestämde jag, andy och Aidha för att åka och bada för första gången i år och med oss fick vi även Malin. Det var riktigt skönt att få svalka sig efter en varm och svettig helg på krogen och det var inte så värst kallt i vattnet som jag trodde det skulle vara. Så igår badade jag igen men denna gång själv, mina försäldrar fick skjutsa mig dit så det blev ännu ett snabbt dopp:).

Det var en riktigt snabb genomgång av hur min helg varit och det har nog varit den bästa helgen hittils med kompisarna som står mig närmast blev det en riktig toppen helg!.

Snart är det dags för mig att gå till jobbet, jag lovar att jag ska lägga upp massa bilder från helgen men just nu orkar jag inte, det var en ritkigt stressig dag på jobbet igår så jag är lite mör men vi hörs och ses ev i kväll...kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0