Fantastisk bröllopshelg

Hej igen vänner!

Då var det måndag igen och en ny vecka med jobb och förhoppningsvis träning. Min systers bröllopshelg var helt fantastisk och det var ett så grymt trevligt sällskap. Det var många vänner till både fredrik och camilla men även en hel del släkt från Fredriks sida och det var riktigt kul att träffa dom alla. Det blev först bröllop i rådhuset vilket var första gången någonsin som jag varit med på, det var jättemysigt men sermonin var bara ett par minuter så det var lite synd. Bröllopsparet kom till rådhuset i en stor vit limousin och alla stod med hakorna i marken , jag tror nog de flesta trodde att de skulle komma i deras egen gula ford  men så var som sagt inte fallet. Direkt när Camilla (bruden) kom ut ur limousinen började hon gråta och jag likaså, det var sååå fint!.


På festen behövde man verkligen inte gå omkring hungrig i alla fall. Först blev det mat i form av sill, potatis, potatisgratäng, revbenspjäll, grillad kyckling, kalkon, frukt av alla de slag, sallad, potatissallad, bröd och kex med olika ostar mm mm. Sedan senare blev det tårta från jobbet med bullar och kakor och senare på kvällen chips, ostbågar mm mm. Ännu senare på kvällen för de som var kvar då blev det bullens korv *mums*. Jag och andy hade tyvärr åkt hem redan då dvs vid ca 10 för jag fick så grymt ont i magen att jag inte okade vara kvar. Dricka fanns det hela kvällen att det blev massor över trots att det fanns några som drack mer än andra J.

Det var som sagt en riktigt lyckad dag och några ord till bröllopsparet, Hoppas ni får en underbar framtid med många härliga år framför er. Hälsa Jennifer och Chloe så mycket från mig!.


Idag är det som sagt måndag och jag ska strax till jobbet, sitter och äter min frukost just nu bestående av A-fil, viktväktar musli, valnötter, och en färsk ananasring med vatten. Ev så skriver jag mer ikväll och då kanske det även kommer upp bilder från bröllopet...


Kram på er alla!



Lisa

Bor din syster i samma stad som du? Brukar du inte passa dina syskonbarn? det är ju jättekul!

2009-06-16 | 09:15:33 |
Ellie

Lisa: Ja hon bor i samma stad men jag brukar inte ta hand om dom faktiskt. Min syster är just nu mamma ledig och är annars arbetslös+ att jag jobbar så det finns itne så mycket tid till det tyvärr.

2009-06-16 | 19:07:44 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0