Byggar och Fitnessdag!

"Välkommen att delta i en spännande dag i näringslärans och träningens tecken med fokus på muskelvolym."

Anki Sundin kommer att hålla en föreläsning om just hur du tränar och äter för att för att bygga maximal volym. Helt enkelt en super dag för oss som har som mål att bygga massa muskler :).


Kalaset är den 27Juni och kostar bara 400:-!

Du anmäler dig genom att skicka ett mail till:

[email protected]

Boka in er redan idag!

mer info finns på:
http://ngruppen.blogspot.com/2009/06/byggar-och-fitnessdag-27-juni.html


Jag funderar själv på att gå men självklart vill jag inte åka själv så jag får försöka få med mig någon snäll själ (AISHA!!) så jag får gå:). Jag hade själv Anki som föreläsare på min kostrådgivarutbildning och jag tycker hon är en superbra föreläsare.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0