Bröllop idag!

Men den här gången är det inte min tur, utan min kära syster yster som ska gifta sig. Jag sitter och har precis gjort en lermask och väntar att få ta av den. Vädret är väll inte direkt imponerande för ett bröllop men det regnar iallafall inte. När jag och andy gifte oss var det meningen med ett vinterbröllop men man kunde snarare tro att det var höst för det var geggigt slaskigt och grått, inget vidare.

Tur är att vädret inte är avgörande när det är bröllop. Det kommer att vara i rådguset och efteråt kommer vi ha en fest med tårta (från mitt jobb så klart!), bullar (från jobbet), potatisgratäng och massa annt gott.

Nu hinner jag inte skriva mer men jag lovar att det kommer upp bilder ikväll eller i dagarna...

kram



N

Vill bara säga att datorn fortfarande varnar för angreppsrisk när man klickar på länken till ditt jobb. Kanske värt att få ordning på.

Också ett lycka till hos läkaren när du ska dit.

2009-06-13 | 15:25:54 |
evisen

Åh ha en mysig, romantisk kväll! Vädret kan man ju inte betämma över. Bröllop är underbara ändå!

2009-06-13 | 18:17:39 | http://evacatherine.blogg.se/
Ellie

N: Jo jag vet att det fortfarande är så, jag har skickat mail till honom men har inte svarat och vi har inte haft kontakt med honom på länge eftersom han ska bli klar med sidan först. Jag lovar självklart att säga det till honom när jag träffar honom nästa gång.



Evisen: Jag hade en grymt trevlig kväll och jag kommer inte glömma den!. Tyvärr kan man inte bestämma väder men det var iallafall inte regnigt:). Kram kram

2009-06-13 | 21:35:46 |
Ida

När kommer bilder från bröllopet? :)

2009-06-22 | 17:29:46 |
Ellie

Ida: Jag lovar att lägga upp bilder så fort jag kan, har bara inte orkat blogga så mycket på sista tiden men jag har absolut inte glömt bort er:)

2009-06-23 | 08:38:47 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0