Blickar tillbaka

God kväll i stugorn!

Här sitter jag med min mugg på 1 liter och dricker vatten och har lite smått huvudvärk. Jag hann tyvärr inte med någon träning idag då jag hamnade hos föräldrarna och så gick jag tillbaka till jobbet för att baka midsommartårta till imorn som jag ska bjuda på när vi ska äta hos mina föräldrar. Det blev en swartzwaldtårta och det var första gången någonsin jag gjorde en:) hoppas den blev god.


Bildbevis:)



:)

Tänkte faktiskt träna någon form idag iallafall och då blir det nog någon form av konditionsträning men vet fortfarande inte vad. Antingen ut och springa eller hoppa upp på crossen här hemma?, det blir nog crossen.

Sitter och drömmer mig bort till Milk ink spelandes för fullt på datorn. Jag kollar nämligen på gamla bilder:


2007

2007

2008

2008

våren 2008



2008

2008

2008

2006

2009

2009



Början av 2009



Sn repotage i april 2009







Måste erkänna att jag saknar migg långa svarta hår:(

FF08 på hotellet


Tänk så kul det är att gå igenom gamla bilder, det är dock synd att det är så sällan som man framkallar bilder till pappersfoton nu för tiden, många bilder går lätt förlorade på datorn.

Nehe nu måste jag sätta igång med min lilla förbränningsträning innan det blir på tok för sent (kl är nu 22,56 haha). Träning kommer bli antingen imorn fredag eller lördag.

kram kram


Vanlig snubbe

Får lov o säga att du är för manlig. Inte alls sexigt...

2009-06-25 | 02:30:54 |
Ellie

Vanlig snubbe: Ha ha det var nog första gången jag hörde något sånt!, visserligen tycker jag inte alls att jag är manlig men iallafall. Kul var det iallafall:)

2009-06-25 | 08:32:11 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0