Nu är jag på G!

Tjohoooo!!

Just nu känns det som att allt i mitt liv går åt det håller jag vill, iallafall det mesta. Idag tex så fick jag mitt efterlängtade körkortsbevis så nu kan jag övningsköra helt lagligt hehe:). En sak saknas dock och det är handledarutbildningen men den ska vi boka snarast så vi kan sätta igång med övningskörningen för det är ju endå det roligaste:).


Träningen tuffar dessutom på i bra takt, jag tror jag börjar komma in i den ingen efter att ha haft en jobbig period utan träning. Jag ska dock inte ropa hej för tidigt men det är ialalfall så det känns.

Veckan andra pass idag och det blev bröst, det könns som det var länge sedan jag körde det. Bara därför ville andy piska mig lite extra hårt så i slutet blev det droppset till total failure så mina bröst skakade tom i slutet, sved som eld men oj så skönt det var. Dock är det inte direkt skönt längre då den känslan gått över i träningsvärk som gör RIKTIGT ont. Jag kan knappt "krama" mig själv då tuttarna är i vägen haha.

Öningarna blev dessa.

Bänkpress
35kg*3set

Hantelpress
18,5kg*1set total 3set

flyes hantlar
8,5*2 set totalt 4set

stående flyes i cabel
18,5*3set totalt 4set

pec dec
droppset med totalt 6 set med max 27kg i 3set därefter droppset

Det var bra länge sedan som jag körde bänkpress men jag kör gärna den övningen om jag har andy med mig men det är tyvärr ganska sällan då vi ofta tränar olika tider om vi jobbar. Som ni vet våfar jag inte körda den själv annars utan brukar nöja mig med bänkpress i cable i så fall. Även idag hade jag bra med energi under passen vilket känns otroligt skönt, det beror kanske på kreatinet som jag börjat använda igen?. Styrkan kunde varit bättre men det går ju alltid upp och ner och nästa vecka går det säkert mycket bättre.

Imorn är det vila från träningen men ev blir det en långpromenad istället.

Nu ska jag plugga körkortsteori...kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0