Krossad rygg!

God dag igen!

Då har man varit på gymmet för ett rygg och magpass vilket tog emot bra mycket, mådde lite illa på väg dit men jag gick dit endå då jag tänkte att det kanske går över. Det gjorde det men jag hade en lite konstig magkänsla men det kan bero på att jag var ganska hungrig när jag gick till gymmet. När jag väl var där hade jag bestämt mig för ett riktigt tungt pass och det blev det!.Jag kände mig riktigt stark, dock var jag lite ofokuserad ibland men det påverkade inte träningen nämnvärt. Jag hade sånt grym kontakt i de flesta övningar jag körde idag vilket är ovanligt men åhhh så skönt!.

Latsdrag:
Var min första övning och redan i uppvärmningen kände jag vilken grym kontakt jag hade, jag kände att ryggen verkligen jobbade ordentligt och då blir det ju genast roligare och träna:). det blev 55kg*2 set+ 1set på 48kg och 3 uppvärmningsset.

Marklyft:
Det var grymt länge sedan jag körde marklyft och därför trodde jag först att jag skulle få nöja mig med lätta vikter men jag trodde fel. Som ni vet är mitt PB 90kg ich idag körde jag 80kg*3reps utan något större problem. Trots så pass mycket vila och vila från marklyften så var jag fortfarande hyfsat stark och det gläder mig :).

Lats smalt grepp:

48kg*3set

Enarmsrodd:
Inga fantasivikter här inte men jag då jag inte ville förstöra kontakten fick det bli ganska lätta vikter 18kg*3set

Stångrodd:
Denna övning blev bara i form av några pumpset då det var min sista övning 30*3set.

Dessutom blev det 2 övningar för mage.

Nu är jag lagom mör och för att sammanfatta var det ett superbra pass!, får se om jag hinner med ett till pass senare då jag måste käka först och så skulle det behövas städa här hemma, dammråttorna har nämligen tagit över vårt hem!.

kram!






Linnea

Du är snygg och grov!

2009-07-23 | 14:04:01 | http://eranfigaro.blogspot.com
Ellie

Linnea: tack gumman!

2009-07-23 | 19:44:35 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0