Ett pass iallafall

blev det men dock inget gympass då vi inte hann eftersom vi kom hem för sent. Gymmet stänger redan kl 5 på lördagar så det fick bli ett intervallpass istället. Det blev i skogen och vi började med att springa 2,5 km som gick mindre bra, jag fick sån extrem håll direkt så jag knappt kunde andas men trots det klarade jag att springa hela rundan. Därefter blev det intervaller med kiwi och det blev även det 2,5 km där vi sprang och 2,5 km där vi gick i ett raskt tempo. Intervallerna var 1 km var och vilan 1 km per vila så att säga. Hela rundan blev altså 5km som vi sprang och totalt inkl promenaderna emellan ntervallerna så blev det 8 km!. Det var riktigt skönt med intervaller för en gångs skull och nu sitter jag och äter efter träningsmat i form av en laxfile med lite bröd.

Tidigare idag blev det min favoriträtt nämligen lövbiff med sallad, det är bara fööör gott:).


Föresten var vi förbi Budo och Fitness i Linköping här om dagen och tyvärr tycker jag de har lite för lite kläder att välja bland, jag hade behövt ett par byxor men hittade inga i min smak så det fick bli ett better bodies linne på rea:).


Ingen bra kvalite på bilden men ni ser väll förhoppningsvis ändå:)

Nehe gott folk nu är det dags för lite slappande i soffan men imorn är det dags för veckans sista gympass nämligen axlar och bröst!. Vi hörs!


När vi var på Liseberg och åkte Balder, nordens största berg och dalbana i trä så tog de kort på alla som åkte som man sedan kunde köpa. Så här såg vi ut:)


Jag bara hatar att sitta i en bil timme efter timme utan att göra något så självklart passade jag på att läsa lite körkortsteori under tiden:)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0