Tisdag 27 januari- En dag som alla andra

Hej allihopa!! Dagen idag är inget särskillt, står i tvättstugan dock (trots att man har egen tvättmaskin haha, smart och spara på elen). Andy har åkt till jobbet precis som vanligt och nu har man en lång dag helt för sig själv och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Förhoppningsvis blir det lite träning i form av rygg och kanske lite cardio om mina ben pallar det vill säga. Satan vilken enorm träningsvärk jag har idag från benpasset igår!. När jag körde sista benövningen för framsida vilket var benspark så kände jag hur det sved i musklerna. Långt ifrån mjölksura var det utan det kändes mer som att man trasat sönder muskelfibrerna och på så sätt sved det enormt!. Idag har jag den känslan konstant i både rumpa och lår och höll knappt på att kunna vända mig om i sängen i natt haha!.


Det är riktigt härligt att få så pass bra kontakt som jag faktiskt fick igår. Körde riktigt djupa knäböj igår i smithen och det är nog därför jag har så grymt ont i dag.

Jag kommer nog tyvärr inte kunna köra marklyft idag eftersom jag knappt kan börja benen (vilket man måste för att kunna köra riktig marklyft) så det får nog bli något ganska likvärdigt och det är stångrodd som var rätt länge sedan jag körde, sedan får det nog bli lats och kanske hantelrodd?. Det räcker nog för ryggen och vaderna får sig nog en liten omgång i form av sittande vadpress. Det får dock bli en senare fråga för nu ska jag stå klart i tvättstugan och äta lite middag innan för annars stupar jag. Jag har riktigt svårt för att träna om jag inte ätit ordentligt under dagen. jag har ingen energi alls så därför är inte morgonträning något jag föredrar. Dock tycker jag att morgonträning annars är skönt för då är träningen avklarad och kan göra vad man vill.

En bild från i höstas med Kiwi, jag och Aisha på promenad!

Världens bästa kompis Aisha!


Jag sitter i valet och kvalet om jag ska skicka in kuveret till Komvux eftersom jag funderar på att plugga upp några ämnen som jag inte läst nämligen Eng A, Eng B och matte B. Tänkte läsa dessa på distans + ev några andra kurser som jag tycker är intressanta, jag menar jag har ju endå itne mycket att göra om dagarna. Jag är lite tveksam för skulle företaget bli av så skulle jag säkert inte hinna plugga (inte ens på helgen). Jag får se hur jag gör för samtidigt är det en viktig grej för OM jag skulle plugga vidare någon gång så är det bra och ha dom ämnena.

Nu ska jag ta en kopp kaffe .....Love You!!

brunetta

Svar: Jag har bilder på marsvin, hästar, kläder, trosor... Allt jag kan stå för helt enkelt. Trosor är ingen big deal för mig. Att ta kort bakifrån när jag har string kommer jag däremot inte göra.

2009-01-27 | 15:32:57 | http://www.metrobloggen.se/brunetta
brunetta

Bloggen är jag, och jag har 0 problem med att visa mig i trosor(trots att jag inte är smal och välmusklad.) eller skriva öppet om sex. Så mycket roligare än bara kläder, det skriver ju typ alla om.

2009-01-27 | 15:44:47 | http://www.metrobloggen.se/brunetta
sid

Riktigt snygg blogg! Keep it up! Får höras nån dag på msn om att ses på Sweden GP?

2009-01-27 | 16:17:45 | http://www.fitnessguru.se/
Ellie

Sid:Tack!! jag trovs riktigt bra här faktiskt. självklart ska vi träffas!! vore kul och träffas annars också någon gång?. ha det bäst!! och kör hårt!! kram

2009-01-27 | 16:39:40 |
brunetta

Hur patetiska de kommentarerna än är så är jag på ett sätt glad att de finns. Visar alla så tydligt vad som händer om man inte är lagom här i Sverige.

2009-01-27 | 18:53:52 | http://www.metrobloggen.se/brunetta



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0