Mitt första Blogginlägg från min laptop!

WIIIII vad roligt!! just nu sitter jag i köket och bloggar från min nya laptop med internet instalerat och håller just nu på att uppdatera olika program på datorn, kul kul!,

Jag har mest suttit här hela morgonen eftersom vi installerat olika program etc. Det funkar kanon måste jag säga, datrn kommer få hänga med på många roligheter framöver och sååå lätt att ta med sig med mina fina smidiga väska också hihi.

Idag hade jag tänkt att det skulle bli träning av faktiskt, det är rygg och vader som ska piskas ordentligt. Jag måste nog vara ett riktigt träningsfreak endå för igår kväll satt jag inne på datorn medans jag väntade på att andy skulle sluta jobbet. Så jag gick runt lite på www.bodybuilding .com och såg att Jamie Eason har en myspacesida så jag klickade mig in där och såg flera 100 bilder på henne!!! wow det var verkligen som i himelriket. För er som inte känner mig så vet alla mina läsare att ja älskar Jamie då jag tycker hon har grymt snygg kropp och grymt vackert utseende. så jag satt igång och kopierade över massa bilder på vår dator så nu har jag massor med snygga bilder att ha för att få bätte inspiration och motivation. Det roliga med det hela är att igår när jag fått ner massa bilder så blev jag sååå motiverad så jag hoppade upp på crosstrainern och körde stenhårt i 40min och kl var 23.30!! HELT SJUKT!!. Men kostigt nog blev jag riktigt pigg av det men sedan när andy kom hem hade jag jätteont i huvudet, kanske inte så konstigt eftersom jag rent av lurade kroppen från att nästan vara i sängläge till att köra jättehårt haha!.
 
Gårdagens crosstraineroutfit haha!! sexigt va? haha!!, svettig och äcklig hehe.


Innan passet var var jag inne på www.traningsprofilen.se för att svara på frågor som medlemmarna ställt. Som ni vet är jag skribent och kostexpert där :).

Så hel vila blev det som sagt inte igår, får se om jag kör lite på gymmet sedan, vi får se hur långt tid passet tar. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara njuta!,

Ses snart igen!! puss

Samantha

Om du bara ska ha internet för din laptop i hemmet, räcker det väl med att ha en router? istället för mobilt bredband menar jag. blir ju dubbelt om man redan har "vanligt" bredband..

2009-01-28 | 20:48:18 |
Ellie

Samanta:Jo det kan stämma men jag vill kunna ta med mig den var jag vill. Ska man åka längre kan man ta med den och ha som sällskap etc. Dessutom hatar jag att sitta vid samma ställe och där kommer laptopen in:P. kram

2009-01-28 | 23:29:28 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0