Blandade bilder

jag var faktiskt inne på lunar idag vilket var grymt längre sedan jag var och hittade lite gamla bilder som försvunnit eftersom vi var tvugna att tömma hårdisken rätt nyligen så alla bilder försvann men nu hittade jag lite blandade bilder som jag tänkte dela med mig av:

Dessa bilder är tagna innan dieten som pågick från April 2008- September 2008. hade ett samarbete med Pelle som tog dessa bilder tillsammans med en kompis till honom som är bra på foto. var tänkt till min hemsida.












Det får nog faktiskt räcka med dessa bilder i detta inlägg, det blir så ruskigt långt annars men jag delar med mig av lite andra bilder lite senare....kram på er!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0