Att inte kunna sova

God morgn!. Jag har knapt kunnat sova i natt, anledningen är så enkel som att mitt knä började smäta som vanligt. Jag hade sååå ont att jag knappt visste vad jag skulle göra, jag kunde knappt ligga still i sängen. Den här gången var det höger ben som gjorde ont och jag tror det beror på att jag ansträngde mig i plåtningen igår. Körde lite lätta knäböj med bodypumpstång närmligen och eftersom jag har så grym träningsvärk fortfarande i benen sedan i måndags så kanske det inte var bra att anstränga knäna. Hur som helst så släppte det när jag fick i mig alvedon och sakta hamnar i sömn det var sååå skönt när det började släppa för då känner man sakta men säkert smärtan försvinner och man hamnar i ett dvalane stadie där man känner att man är på väg att somna .....sååå mysigt.

Därför kommer det inte bli någon form av cardio idag, iallafall inget hårt för jag vet av erfarenhet att det knappast blir bättre att ansträna knäna ännu mer så vi får se hur det blir med det. För övrigt blir det bröst, triceps och mage som ska köras idag.

Mina föräldrar kommer hit på fika runt 13 också så trängen blir nog lite senare idag. Redan igår kväll fick jag artiken från journalisten och fick se vad hon hade skrivit, jag fick lägga till lite saker som hon missat och det tyckte jag var riktigt bra för det fick jag inte göra förra gången när jag var med i NT, fick inte ens se artikel innan tryck så det var absolut ett plus i kanten.

Vid runt 23 igår kväll inkom ett mail från en kompis som behöver hjälp md kosten så det blir till att svara på det nu. Vi hörs iallafall senare!



Anneli

Kul med intervjun! =D Trevligt att de lyfter fram styrketränare också och inte bara all andra sportutövare. Fast blir väl inte möjligt för en skåning att få tag på den gissar jag på =/

Om du inte lägger upp den på din blogg. blink, blink

2009-01-30 | 11:06:46 | http://halsofreaket.blogg.se/
Ellie

Anneli: He he jag kommer säkert att lägga upp den på bloggen. Det du däremot kan göra är att ringa till SN.se och fråga om de kan skicka en tidning när det väl gäller för det tror jag säkert det kan göra. Ja visst är det roligt när de lyfterfram styrketräningen och fitness som sport, kanske börjar folk som sagt bli mer intresserade av denna sport? men för att folk ska kunna det gäller det att vi pratar gott om den så klart:)...kram

2009-01-30 | 11:16:18 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0