Träningen uppskjuten

Till förhoppningsvis lite sneare ikväll då jag fastnade hos mina föräldrar haha!!, det är verkligen lätt hänt haha!!.Snart kommer andy hem och då ska vi iväg till Nyföretagarcentrum och höra av de har att säga om våra ideer, har 2 förslag på företag som jag vill starta så vi får se vad de säger.

Har smådiskat lite ochs kulle egentligen behöva städa men det hinner jag inte nu, skulle även tvätta idag vid 19 men det verkar som jag inte kommer hinna med det om jag ska träna. Ibland önskar man att man hade ett par timmar till varje dygn men tyvärr inte.

Ha en superbra dag så hörs vi senare, då ska jag försöka skriva om en hemsk sak som just nu granskas.

puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0