Shoppingdag

God kväll!!

Äntligen är man hemma efter en lång dag på stan, det var såå grymt kul att få gå och strosa runt på stan. Det är såå mycket jag behöver nytt och kunde införskaffa lite bra saker. Vi var på shoppingrunda runt 3,5 timme och därefter var vi hemma hos mina föräldrar för en fika. Nu har vi kommit hem efter att ha varit borta nästan hela dagen. Innan vi shoppingrundan hann jag tvätta lite sängkläder så nu får man sova i nya frächa lakan *mys*.

Ett helt set kunde jag köpa, det blev:


Väldigt dålig bild men toknöjd över mina jättesköna kläder jag köpt idag.



Tunika från New Yorker 129:-
Svarta tjockare strumpbyxor H&M 98:-



Jättesnygga stövlar från Skokanonen 350:-



New Yorker hade de världens underklädesrea så jag köpte tre par trosor för 29:- st!



Då min ansiktskräm är slut köpte jag även en Garnier Soft från H&M 54.90:-
Tog mig även en sväng förbi Yves Rocher och köpte min favoritdoft i hudlotion nämligen COCOS 55:- och blev även medlem i deras klubb då jag gillar en del av deras produkter.


Det var min shoppingdag, allt jag köpte var verkligen behövligt och nu känner mig sig fin och fräsch igen. Har ni haft en trevlig fredag?



 



maria

tjena..alltid kul å shoppa..passar dig kanon bra..

Visst e det nåt konstigt rus man får i kroppen när man får med sig några kassar hem ifrån staden..HIHIHII



Hoppas innerligt att du får life jobbet..skulle nog passa dig ypperligt..



Följer dig i din blogg med spänning..

2009-02-21 | 07:20:39 | http://energia-maria.blogspot.com
Ellie

Maria: ja men visst är det så!! speciellt när det var så länge sedan, man blir som barn på nytt hehe. Ja jag hoppas verkligen jag får jobbet, jag sitter och väntar med spänning...kul att du läser bloggen!! fortsätt med det tycker jag :)...kram på dig

2009-02-21 | 10:02:28 |
Carro

GUD va fin du e i dina nya kläder =) AVIS

jag avundas dig för mkt du gör elliepellie =)

När jag får lön på tors så bokar ja en tripp till dig.

LYCKA TILL med jobbet, o allt annat oxå såklart!

KRAM

2009-02-21 | 18:49:51 | http://westlifecarro.blogg.se/
Ellie

Carro: Tack söta gumman!!. Du är alltid välkommen hit, det vet du!. Hör av dig när du fått lön....puss!!

2009-02-21 | 19:12:53 |
Evelina

Hej Elinor, du som tränar så mycket och är så stark, du upplever aldrig att det är svårt att hitta "vanliga" kläder med din muskulösa kropp? Själv tycker jag inte att vanliga kläder sitter lika bra sen jag började styrketräna, måste ibland köpa större storlek men då sitter det inte bra på andra ställen, vad drar du för storlekar? kan du ha vanlliga modekläder osv? Bra blogg annars, gillar att den handlar om mer än enbart träning! Kram Evelina

2009-02-22 | 08:41:33 |
Ellie

Evelina: haha jo jag har samma problem!, spceiellt byxor har jag väldigt svårt att hitta. Hittade faktiskt ett par grymt snygga när jag var och shoppade men de satt faktiskt helt ok i benen men var superstora i midjan, så visst har jag samma problem. Smala t-shirtar kan jag itne ha speciellt i armarna och jeans kan jag nästan inte ha, använder därför mycket svarta finbyxor för att jag gillar dom men också för att de är lättare att få plats i haha. Jag använder stl S-M beroende på vilket plagg det gäller. Kul att du gillar bloggen!, du är alltid välkommen!

2009-02-22 | 11:40:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0