Rekord!

Jag blev så oerhört glad när jag precis kom in på bloggen och kollade min statestik och såg att jag har slagit mitt besökarrekord på den här bloggen!. Just nu har jag 359 sidvisningar bara idag och det skjuter verkligen i höjden!, jag är så grymt glad att ni löser min blogg och att ni faktiskt kommer tillbaka. de unika besökarna är stadigt på 143 ca och jag är så glad för det!, självklart vill jag ha mer besökare så det är bara och sprida bloggen vidare!

Jag vill ge er alla en stor stjärna i himlen för att ni kommer och hälsar på så ofta och mycket!, Tack! ni är bäst!¨

Stora pussar till er!
Och ett stort hjärta till er då det är alla hjärtans dag imorn!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0