Kurrande mage

Idag blir det träning i form av rygg och vader, vi får väll se om jag kan köra någon form av cardio. Problemet är bara att jag har blivit så trött på alla dessa konditionsmaskiner i gymmet, egentligen hade jag viljat köra något jag verkligen gillar typ rida eller simma eller något annat kul men det kostar ju tyvärr också pengar. Idag föresten ska vi gå till nyföretagarcentrum och prata lite om mina ideer, vi får väll se om vi blir något klokare. Förövrigt ska jag skicka in ett cv till häktet för att se om man ev skulle kunna få något jobb där eller på anstalten. Andy jobbade på anstalten som vårdare när vi bodde i nyköping och det verkar grymt kul, då sa han att de tog in folk som framförallt var undersköterskor eller hade någon annan liknande utbildning som också anses bra. nej nu ska jag börja göra ordning mig, kiwi ska ut och kissa sedan blir det träning. Kastar kanske över Kiwi hos föräldrarna nu när de bara bor ca 100 meter härifrån haha.... OBS: Då det verkar vara något fel med blogg.se kan jag inte lägga in någon bild, får bli en senare :) från modelldagen hihi

ivo

lycka till me ansökandet.

O börja simma, riktigt bra konditionsträning o dina muskler kommer att älska det.

2009-02-02 | 10:36:57 | http://mrki.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0