Kosten

En sak som är mindre kul att äta mycket tonfisk är att man ständigt går runt med tonfisksmak i munnen, det låter inte trevlig och det är det inte heller. Får nog köpa mig massa tuggummi om jag ska slippa gå runt och lukta tonfisk om dagarna *ler*. Igår satt jag mig ner och räknade lite på hur mycket jag skulle få i mig av diverse "mat" dvs tonfisk och jordnötssmör för att få i mig det jag behöver under denna lilla diet. Jag kommer att äta:

*186g jordnötssmör/dag
* 351 g tonfisk/dag
*28g proteinpulver (efter träningen)

Total Kcal: 1549,3  Protein: 158,3g  Kolhydrater: 24,2g  Fett: 92,7g

Nu ska jag snart äta min sista jordnötssmörklick men jag har även 117g tonfisk kvar att inta:)


MMMMMMM!!! TONFISK!!! hihi

Nu tänkte jag kolla lite på svensson svenssom, jag kan se denna serie hur många gånger som helst!!. Tänkte hinna skriva ett inlägg till innan jag somnar, om jag inte hinner somna inna dess vill säga

kram



Ragwald

Hoj.

Ursäkta frågan frun men pruttar man inte folkmord av den där dieten?

/Ragwald

2009-02-09 | 22:38:39 |
Ellie

Ragwald: haha nej jag har iallafall inte märkt något ännu hihi...kram på dig

2009-02-09 | 23:09:45 |
Johanna

Oj... ha rinte varit inne här på några dar... Ska bli spännande att följa din jordnötsdiet! =)

2009-02-10 | 09:46:45 | http://inshape.blogg.se/
Nilla

Vilka vitamintillskott äter du?

2009-02-10 | 10:30:04 |
Nina

OM ma blir spyfärdig utav en halv snickers är nog inte JS dieten något för mig va? haha

2009-02-10 | 11:26:41 |
Ellie

Johanna: haha ja här händer det saker !!. Roligt att du vill följa min lilla resa:)



Nilla: Har precis ätit klart en burk med mitt val sport med 12 vitaminer och 12 antioxidanter. Sprang just ner till apoteket och köpte en om dagen nu. Sedan ska jag köpa någon antioxidant på Top Formula sedan.kram



Nina: haha fast snickers är inte riktigt samma sak men om du vet att du absolut inte gillar jordnötssmör så kanske inte denna diet är något för dig men testa gärna om du inte smakat det tidigare för det smakar annorlunda mot snickers :)...kram

2009-02-10 | 12:16:38 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0