Jag drunknar!!

God kväll läsare!. hör sitter jag och fylle hickar haha!!  hinkar nämligen i mig vatten. huvudvärken sitter fortfarande i och nu har jag haft det i ca 3 dagar *pust* hoppas det försvinner snart för jag tar inte värktabletter i onödan så helst slipper jag. Kvällen har varit relativt lugn, har stått i tvättstugan hela kvällen och skulle behöva diska. Jag sitter iallafall och hoppas på att mina skolböcker ska komma imorn för jag har ingen lust med att vänta hela helgen för att plugga när jag vet att jag har en hel del att göra. Redan i april är det ju Nationellt prov i engelskan och jag som inte ens börjat plugga!!, jag kommer säkert få plugga på rätt bra.

Mellan varven har jag även hunnit med att läsa lite på internet om Ketogen diet vilket är grymt intressant.

nu ska ajg gå och lägga mig i söngen med Kiwi, hon sitter nämligen nedanför mig och tycker jag är grymt tråkig...vi hörs imorn!

Thomas

Ja, du kommer nog verkligen få plugga...

2009-02-13 | 09:39:19 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0