Inför axlar och mage

Då satt man här mätt och belåten efter att ha ätit en grymt god lunch bestående av räksallad och nya ramlösa mango. Det märks ganska klart att man inte är van och äta, min mage är som en gravid kvinnas haha. Orkande inte ens hela salladen så lite får bli till middag sedan tillsammans med en proteindrink?. Salladen vestod av sallad, gurka, tomat, riven morot, och fransk vinigrett och 100g räkor.

Nu blir det strax träning och lite cardio. Solen kom precis fram så jag hoppas jag hinner komma ut innan den försvinner.



OBS: ser att min klocka i bloggen går helt fel? undrar hur man gör då?.

Byggarebob

Tråkigt och se att du kastat in handduken vad gäller Js dieten.Själv kör jag på ett tag till=)



Om du skulle utvärdera Js dieten och dom dagar du kört den.Vad kommer du fram till då?

Hur mycket gick du ner i vikt och hur mycket förlorade du runt midjan??

Mvh

2009-02-27 | 20:31:11 |
Ellie

Byggarebob: för mig gör det inget att jag slutade, jag är nöjd med den tiden jag gått dvs 3 veckor. Jag gick ner ca 2,4 kilo under denna period och jag tycker det var en väldigt bra diet för övrigt. Jag var sällan riktigt hungrig och det var riktigt gott!. Det är min utvärdering, jag skulle absolut råda folk som vill gå ner ett par kilo att gå på den. Dock tror jag att man måste ha bra vanor innan för ananrs blir det nog lätt att falla tillbaka i gamla mönster efter dieten då det inte är så mycket mat inblandat...kram och stort lycka till, håll mig gärna uppdaterad vad som händer i din diet!

2009-02-27 | 22:04:32 | http://ellielilja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0