Frukosten avklarad

Ja ha då har man ätit frukost och som vanligt bestod av en klick jordnötssmör, det är konstigt egentligen jag har ätit denna kletiga massa i över 1 vecka nu men jag har inte tröttnat ännu!. Det konstiga är också att jag inte känt mig så himla hungrig heller mot vad jag brukar göra när jag går på diet, det kanske är ett tecken på att det faktiskt är en bra diet för mig?.Jag har heller inte varit så värst sugen på sötsaker etc, det mesta jag varit sugen på är varm mat för det är den ju långt ifrån vad jag äter nu haha.

Brukar dela upp jordnötssmöret på tre. Frukosten är borta och kvar är lunch och middag :)

Det finns dom som undrar varför jag lägger in gamla bilder i mina inlägg och inte lägger in  nya och påstår att det säkert är "min dåliga form" som är orsaken. Nej det är absolut inte den som är orsaken och dessutom är jag inte i så farlig form som ni tror, absolut inte så jag tycker ni ska sluta dömma folk efter vikten. Att jag skulle vara en usel kostrådgivare bara för att jag inte hållt vikten. Hallå!! jag bestämmer väll själv var jag vill ligga i vikt!?. Jag kan tex säga att jag vägde inte ens lika mycke som jag gjorde innan min förra diet som då låg på 63 kilo prick. Så snälla lägg av med era kostexpert grejer vi är vuxna människor och vikthysteri hatar jag och det borde ni veta. Jag äter som jag lär och mer än så behöver jag inte säga för jag tycker det bara är sjukt att jag ska behöva försvara min titel som kostrådgivare bara för att jag gått upp ett par kilo över vad jag anser vara min "målvikt".

Gå gärna in på min kompis blogg som jag känt sedan vi gick i 7:an på högstadiet. Hon är ett bevis på att man kan åstadkomma vad man vill så länge man har viljan. En grymt stark tjej som är guld värd. Henne har jag hjälpt med lite tips för att gå ner i vikt och hålla en sund livsstil, hon är ännu inte klar men har gjort fantastiska framsteg sedan vi gick i gymnasiet. Läs hennes blogg! www.westlifecarro.blogg.se

Idag ska jag stå i tvättstugan ett tag och sedan tänkte jag plugga lite mer på företagsekonomi, det var så grymt kul igår:). Träningen blir senare idag och då tänkte jag köra lite axlar och mage, ska bli kul!










Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0