En kall dag

Jag hatar verkligen och frysa, det är sällan jag är riktigt varm förutom när jag tränar. Ibland kan jag sitta med flera lager kläder, ok det hade varit en sak om jag gått flera månader på diet och haft minimalt med underhudsfett men det har jag inte. Tror min kropp går på sparlåga.

Hur som helst så sitter jag och väntar på att rekryteraren på life ska ringa, hon trodde hon skulle vara klar till på måndag sa hon så jag hoppas verkligen hon ringer snart, jag blir lätt så nervös. Förövrigt sitter jag och pratar med en gammal kompis som bott flera år utomlands med som nu kommit tillbaka till sverige och bor nu i Gävle, vi har patat om att träffas snart då vi inte träffats på säkert 6 år. Känns som vi har bra mycket och prata om.

Jag har bestämt mig för att ta en vila idag från träningen, jag vill verkligen inte bli sjuk ifall jag skulle på jobbet på life. Jag brukar nämligen ha grymt otur med att bli sjuk precis när jag ska börja ett jobb vilket jag blev på scandic. Var toksjuk de första dagarna när jag egentligen skulle jobbat och det ser inte så bra ut, har fprtfarande ont i halsen. Har ingen ork, i morse ville jag bara ligga och sova och i förregår somnade jag strax innan 22 för jag var såååå trött. Har garanterat något skit som ligger och lurar men som inte vill bryta ut ordentligt. Tänkte endå hoppa upp på crossen sedan och känna hur det känns för jag vill ju egentligen träna men jag vet precis hur det blir, oftast blir jag sjukare och det är absolut inte meningen nu.

Nu ska jag gå och prata lite med kiwi och diska lite, sedan blir det nog crossen....hörs sen!!



Anna

Aldrig roligt att bli sjuk, särskilt inte när det är helt fel läge!

2009-02-23 | 15:54:18 | http://annoula.blogg.se/
Ellie

Anna: nej verkligen inte! därför jag försöker ta det lite lugnt, visserligen vet jag ju inte om jag får jobbet ännu men OM jag skulle få det så är det en fördel att vara frisk haha...kram

2009-02-23 | 17:02:38 |
NIlla

Lycka till med jobbet! Du skulle väl också till vårdcentral och kolla din trötthet och om det ev är nåt fel med din ämnesomsättning? De måste ju ta dig på allvar om du beskriver för dem som du gjort här i bloggen. Lyccka till med det också.

2009-02-23 | 18:04:57 |
Ellie

Nilla: tack! ja jah har berättat det för dom men de säger bara att det är så för alla på hösten. Dock ska jag verkligen tjata för att få komma. kram

2009-02-23 | 19:11:38 |
Lene

Vila skriver du. Är det inte större ansträning för hjärtat med kardiovaskulär träning än styrketräning undrar jag? Just hjärtat ska man vara rädd om när man är krasslig.

2009-02-23 | 19:47:49 |
Ellie

Lene: jo jag håller med dig, så är det men crosstrainern är det jag tyvärr har hemma. Körde rätt lugnt men jag ansåg att bättre lite träning än inget alls.

2009-02-23 | 19:57:31 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0