Snacka om vuxenpoäng!!

Hallå igen!!

Som ni vet så hade jag mitt teoriprov på vägverket idag och.... JAG KLARADE DET!!!! JAG HAR FÅTT KÖRKORT!!!

Det roliga är att det känns fortfarande väldigt konstigt, det känns liksom inte som att jag riktigt tror på det själv men så är det!. Jag var väldigt nervös, precis som vanligt och mycket eftersom jag inte hunnit plugga något alls på dessa två veckor som varit efter att jag klarade uppkörningen, jag har bara hunnit blädra igenom boken lite. Provet som var idag var helt olikt det första provet, MYCKET SVÅRARE!!. Jag satt nog 15 min med två frågor på slutet och klurade och klurade, jag satt tills det var 4 min kvar, det tog emot något enormt när jag skulle trycka på avslutaknappen som skulle göra att jag inte skulle kunna gå tillbaka till provet och ändra och att om jag trycker så kommer jag få det läskiga resultatet. Jag tyckte själv att det gick väldigt dåligt under provet då jag tyckte det var svårt, många svåra frågor men när jag sedan avslutade provet och såg att det faktiskt stod GODKÄND med stor grön stil kom det en djup suck från min sida. Äntligen klar!!, med ett stort leende gick jag fram till tjejen som suttit med under provet då jag skulle få ett intyg på att jag klarat provet plus mitt körkortsbevis, så snart har jag mitt körkort i handen:).



Egentligen hade jag viljat köra en sväng för att fira men andy jobbar eftermiddag viket betyder att jag inte har någon bild:(. För fira i helgen med något riktigt trevligt!.

Träningen har det blivit dåligt av då jag kommer hem vid 19,30 på kvällen, vore super om man skaffade kort på gymmet här hemma då skulle jag kunna gå  jag kommer hem och endå veta att jag bara har ca 5 min cykelväg dit och 5 min hem, får se sedan hur det blir.

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och tack för att ni höll tummarna för mig!!

Kram//



Linda

Åhhh Grattis tjejen!



Jag har tänkt på dig idag. Jag har varit inne flera gånger och kollat om du har skrivit.

Jag kastade mig på datorn då jag kom hem från träningen för att få läsa, så roligt.



Läste att det fanns gym där ni bor som man kan träna som medlem fast det inte är öppet för andra.



Jag tränar själv på ett sånt gym och det är så skönt att gå dit vilken tid man vill. Gymmet som jag tränar på är öppet från 5:30-23 så det är ju fritt fram att träna hela dagen och sedan kl 15 öpnnar dom och då kan man gå på gruppträning som typ Body pump, spinning och core.



Jaja nu ska jag sluta surra.



Fira ordentligt i helgen nu.



KRAM



Linda från Sundsvall



2009-12-03 | 21:16:18 |
Anonym

Grattis.

Se till att köra regelbundet nu i början i alla fall, så du underhåller dina skills. Finns alltför många som bara tar lappen men sedan aldrig kör. Knappast värt pengarna när man nån gång tillslut behöver köra men inte vågar ;)

2009-12-03 | 22:36:05 |
Ellie

Linda: ÅHH tack tjejen! snällt att du tänkt på mig!. Jo gymmet som finns här kommer öppna i januari och de kommer ha öppet fram till 22 tror jag, lite tidigt med tanke på att det är ett nyckelgym men det kanske bara är i början, hoppas jag.



Ha det underbart bra, kram kram!!



Anonym: Ja jo jag förstår vad du menar, jag kommer att köra alla tillfällen jag får dvs till stan, affären etc, andy kör ju varje dag till jobbet så köra får han göra iallafall:)..



2009-12-04 | 23:22:08 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0