Jag är kääär!!

Hej hopp!

Som ni vret var jag ju på bio här om dagen, vi såg new moon eftersom vi såg den första filmen någon dag innan dvs Twilight och den filmen gjorde mig kär direkt. Andra filmen new moon var minst lika bra som den fösta och guuuud så kär jag är!. Det är absolut de bästa filmerna jag någonsin sett. Den var både romantisk, sorglig, lite äventyrlig, lite action samtidigt som det står på filmen att det är en thriller så den hade verkligen allt!!.
Så här står det om filmen Twilight, första filmen:


Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.

Se trailern här: http://www.youtube.com/watch?v=S2T7d8j6I5I 

Den andra filmen New moon:



Bella firar sin födelsedag tillsammans med Edward och hans familj. Men firandet får ett minst sagt abrupt slut när Bella skär sig på en glasskärva och familjens “yngsta” vampyr inte kan lägga band på sina känslor utan kastar sig över henne.

Händelsen får Edward att inse vilken fara han och hans familj utgör för Bella och han ser ingen annan utväg än att lämna henne…

Se trailerna här: http://www.youtube.com/watch?v=RnyDdfVgqnQ

Som sagt så kan jag verkligen rekommendera dessa filmer som kommer från böcker. Böckerna finns i 4 olika exemplar och just nu håller den tredje filmen eclipse  på att filmas och kommer på bio den 30 juni 2010. Jag blev så kär i dessa filmer att jag köpte den första idag och kömmer garanterat att köpa de andra tre också.




Leeza

Böckerna är 10ggr bättre!! :-p

2010-01-09 | 18:17:12 | http://www.leeza.tk
Ellie

Leeza: jag håller på och läsa första boken och den är riktigt bra men jag tror den är lite bättre eftersom jag sett filmen, då kan man blicka tillbaka och känna igen sig på olika ställen i boken som även hände i filmen...

2010-01-10 | 15:41:30 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0