Då var pirret där igen!

God kväll denna kalla kväll.

Det har varit en riktigt riktigt stressig dag idag på framför allt jobbet, tom efter jobbet var jag riktigt stressad. Tog mig en andningspaus hos föräldrarna innan det var dags att ta bussen hem till kära huset. Jag har fått in 4 stora beställningar på skorpor som ska vara klara snarast och eftersom jag är helt själv med att baka skorpor så blir det väldigt mycket och det är riktigt rörigt just nu, hoppas det inte kommer fler beställningar.Jag vill ju gärna bli av med några innan det får trilla in nya haha.

Imorn är det dags för körkortsteori skrivning för andra  gången, jag har inte hunnit plugga något alls sedan förra srivningen så jag hoppas alla änglar och gudar är med mig imorn så jag klarar det för klarar jag det imorn så har jag körkort!!. Jag hoppas verkligen!!!!. Lova att hålla tummarna som ni gjorde förra gången, då ska det nog gå bra :).

Jag trivs väldigt bra i nya huset, varmare kunde det vara men vi försöker hitta felet, vi tror iallafall att säljarna inte varit helt ärliga men något större fel tror vi inte att det är iallafall men nu när det är riktigt kallt ute så är det klart man vill ha ordentligt med värme. Det går riktigt bra och åka buss till och från jobbet, varannan vecka lämnar jag kiwi hos föräldrarna och varannan andy som lämnar henne. Så hon har fått lära sig att åka buss, riktigt mysigt!.

Har tagit lite bilder, dock inte så mycket på huset ännu eftersom vi inte är hundra procent klara men några på mig iallafall:).


En bild från kalla skärblacka, här längst ner på vår gata.


En bild från busshållsplatsen i morse, hur vackert som helst nr solen är påväg upp:)



Här har vi vårt villaområde sett från busshållsplatsen


Jag väntar på bussen i kylan, burrrr


Mysfaktor i vardagsrummet:)


Dag 2 i huset, ljuset från höger är marsaller:)

kram kram/

Anonym

Du kan väl skaffa dig en egen bil, så kan du träna när du vill. De flesta som bor på landet har det. Jag skulle bli galen om jag inte kunde träna pga busstider.

2009-12-04 | 15:14:40 |
Ellie

Anonym: jo visst kan jag ha en egen bil men med tanke på att vi just flyttat till hus och jag inte vet om jag kommer få fortsätta på mitt jobb så vill vi vänta och se, det kostar ju en del med hus också men det är klart jag vill ha en bil så småsmåningom.

2009-12-04 | 23:24:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0