Då var det kört igen!

Det har inte varit mycket bloggande för min del på ett tag nu anledningen är att jag blivit sjuk igen!. I måndags fick jag gå hem från jobbet då jag mådde så oerhört illa, tur var väll det för när jag kom hem kräkts jag som alrig förr plus att jag var sååå kass i magen. Hela kvällen kräktes jag som en gris vilket resulterade i att jag under min halva dag som magsjuk gick ner 2,6 kilo!!!. Jag åt inget alls under gårdagen för det kom upp direkt igen så det var riktigt hemskt. Idag har jag ätit lite mat, blåbärssoppa, coca cola (den sockrade då det inte finns något bättre mot magsjuka). Blir nog hemma minst en dag till iallafall.

Idag fick jag hem mitt riktiga körkort!! så nu har jag körkort på riktigt. Nu slipper jag gå runt med mitt stora pass i väskan och slippr ha mitt stora a4 papper i väskan som bevisar att jag har körkort, skööönt!!.

Det var meningen att jag skulle tränat i går men som ni förstår blev det inget. Hoppas jag håller mig frisk from nästa vecka för ska jag ha någon chans att tävla i januari så måste det tränas på.

Nu väntar ja på att få vara ledig hela julen, vet ju för sej inte om jag får fortsätta på jobbet efter jul men får jag det så jobbar jag till den 23 dec och är ledig fram till iallafall 7 jan och det ska bli såå skönt för andy ska också vara ledig hela julen:).

Ne he nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen, börjar känn mig jättehungrig igen vilket tyder på att jag iallafall är på bättringsvägen :)

Må gott!!

//Ellie


Kortet jag är väldigt stolt över:)


Utanför köksfönstret, på verandan ser man vår fina julgran vi fick av fastighetsbyrån eftersom vi är kunder hos dom:).




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0