Videoklipp

Hinner tyvärr inte skriva så mycket då jag och Andy storstädar hela lägenheten och rensar ut massa saker. Det är nämligen så att en fotograf ska komma hit imorn och fotta lägenheten eftersom den ska läggas ut för försäljning på onsdag. Inte trodde jag att man var tvungen att riva loss hela lägenheten och möblera om för att sälja lägenheten!. Man måste tom rensa ut kläder i garderoberna när det ska vara visning, micron ska tas bort lika så kaffebryggaren, hmmm?!.

Nåja iallafall så har vi häcken full samtidigt som jag försöker övningsköra så mycket jag kan och jag har kommit så långt att jag har börjat komma in i stan lite smått och köra. Då landsväg blivit lite för enkelt så måste jag dra mig inåt haha. Imorn är det min första riktiga körlektion på trafikskolan kl 07,40 och i eftermiddag kl 16,35 är det min första teorilektion. Igår gjorde jag faktiskt om teoriprovet på Bonniers trafikskola för att se hur mycket jag kunde och kom ihåg då det var länge sedan jag läste i boken och även denna gång blev jag godkänd!. De två gånger jag gjort provet har jag blivit godkänd så det vore ett under om jag blev underkänd på det riktiga teoriprovet.....dock ska man aldrig ropa hej ännu :).

Igår var det dessutom andys första spelning med hans nya band EYA och det blev på stora Rix FM schenen i vasaparken. Riktigt bra var det och här nerdan har jag ett filmklipp från soundchecken innan "minikonserten".

http://www.youtube.com/watch?v=n0Rp2nbXV7c

Nu måste jag sluta, ska lägga mig skapligt då det både är körning tidigt imorn+ jobb+ lektion.

Hoppas ni haft en underbar helg, vi hörs!

//kram





Mollie

.. är det ingen publik?

2009-08-27 | 06:34:47 |
Ellie

Mollie: Nej för vanligtvis är det ingen publik under soundcheck. Under soundcheck testar man bara ljudet och ställer in så allt är som det ska.

2009-08-27 | 21:45:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0