Röja för cardiopass

Hej igen!

Då jag kände att jag hade lite energi över på kvällskvisten så körde jag ett cardiopass i form av Pump It Up videon jag skaffat. Så jag röjade alla möbler för att få plats på golvet så det såg nog ut som att jag höll på att möblera om. Det bästa när vi flyttar till huset är att jag kan ha ett allderles eget träningsrum:). videon är verkligen ett riktigt cardiopass då det är så grymt jobbigt. Svetten verkligen forsar!. Rekomenderar den starkt, jag menar vem har sagt att dessa träningsformer är dåliga? all träning är bra så länge den blir utförd och då kan det vara allt från promenader till tunga styrkepass på gymmet. Allt räknas faktiskt!. Denna vecka har jag hunnit med ett styrkepass *fy på dig* och två riktiga cardiopass, det fick räcka men jag ska försöka få in lite mer nästa vecka men vad vet jag inte riktigt ännu.

Några bilder från passet jag körde nyss:)


Vilopause under magträningen som ligger efter High impact delen

Plankan är en populär övning för mage, denna var givetvis med i passet.

Natti natti!!

Roger Häggström

Usch va jobbit de ser ut.

måste va jobbat bara att möblera om

ha de gott

//Ragwald den förskräcklige

2009-08-17 | 09:21:02 |
Ellie

Roger: haha det är möbleringen som är själva träningen ;)

ha det gött!

2009-08-17 | 20:47:32 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0